Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


lørdag den 19. marts 2011

To pissedage :S

Tja de seneste par dage har ligesom været lidt både og men mest hen i det jalousiske dårlige op-ad-bakke ting...

Jeg starter med i dag :)
Vi var til knallert igen og til prøven var jeg den eneste der fik 0 fejl :O!
MEN MEN MEN... Til gengæld var jeg den der stank mest til det pratiske... Og ja det mener for mens alle de andre kørte som perfekte dyr (positivt ment :)) farede jeg vild i Lautrup, Kørte over en gåsti, kørte til venstre uden jeg måtte, kunne ikke tænde puchen og var totalt disorienteret for de fleste vil jeg tro :S
Vi køre på puck maxierne lige nu fordi at de nye scooter knallerters nummerplader er sendt forkert oO

Dermed overskyggede min dårlige præsentation i praksis ligesom det teoretiske -.-

Nå men i går...
Vi havde fået lov til at springe og jeg fik Nokke som jeg havde ønsket :D
Jeg fik filmet en del til dokumentaren og fik også en til at filme da vi sprang :)
Nokke ville gerne springe men med mig var det som om alt andet gik galt >< Jeg kunne ikke holde ham fremme efter springene og havde svært ved at give ham galopanspringene nogengange :S
Efter en runde hver besluttede vi os for at bytte hest så jeg kan over på Pride... og der tænkte jeg... shiiiit det her kan jeg da ikke for det er tusind år siden jeg har sprunget på hende... Og første runde blev ren refuceringer og elevator spring :S Mens Signe der var kommet op på Nanok kunne holde ham i galop FLERE gange rundt på banen :'S Vi fik også muligheden for at springe 50 men den eneste der ikke gjorde det var mig :/ Selv Nanok kom over :O (Godt gået Nokke :D <333)


Dette er så kun 40 :P (havde ikke lige andre billede xD)

Så lige nu føler jeg mig ret overflødig og dårlig :(
Jeg er den dårligste på knallertholdet i praksis og jeg er den dårligste til at springe på holdet ...
Tja godt gået Marina... Du tager lige sidstepladsen to dage i træk! Wuhu!

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar