Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


onsdag den 30. marts 2011

Shoppetøsen kom op i Tøffe :O xD

Som sagt var der ikke aftenklub som der plejer :P - så min mor havde planlagt vi skulle ud i horze og derefter Addidas :O :D Nå men det vender vi tilbage til xD ...

I skolen havde vi ikke tysk :O Der var kun fire - fem elever da Niels kom xD - så han gik ned i 8'ende og holdt temadag med dem xD Og dem der kom efter blev herre sure fordi de ikke kunne sove længe xDD :P
Agnes kom i fritkvateret :) Efter det havde vi Anita og det var selvfølgelig mest brok :/ Agnes gik igen der vi fik afvide at sidste time var at vi skulle arbejde på den engelske disposition... og jo mere jeg tænker over det jo mere ønsker jeg at jeg også gjorde det -.- Hun havde sagt hun ville nå alle men Nicklas sad med hånden oppe hele timen og hele klassen larmede mere end resten af dagen mann :O Det var ulideligt!

Derefter tog jeg på bygger og heldigvis var trekanten helt som den plejer - 100% klar til en ordentlig omgang.. så efter sådan en time tog jeg den "sure tjans" og gik derop... Det var lidt besværligt fordi de er så indtørrede og faldt ad trillebøren hele tiden og fordi der ligger så mange grene i trekanten :O Men i det mindste fik jeg stresset af på de dumme grene xDDD Og det blev da også til to trillebøre :P

Jeg fik også lov til at undervise i dressur igen :D Jeg er begyndt godt at kunne lide det :) Det er blevet så meget en rutine så hvis jeg ikke skal ride så sætter jeg mig op ved ridebanen og kigger for hvem ved... måske er der brug for mig xD



Jeg hjalp også Ida :D Hun skulle galopere for anden gang men sidste gang blev hun lidt bange for at gallopere fordi Tyson startede uden hun var klar... første gang var det Anny der løb med men anden gang var det mig xD Jeg løb ved siden af og prøvede at få Tyson til at gallopere mens jeg selv gjorde det - på ben :P Sååå jeg fik faktisk mere galop end Tyson xD - og Ida begyndte at kunne lide at galopere efter anden gang :D

Da jeg kom hjem fortalte min mor om sin plan - vi skulle i Horze og købe nogen nye ridestøvler  fordi min gamle gik i stykker i går :/ Også kunne vi tage i Addidas og Ikea bagefter fordi der var sådan en VIP aften i Addidas - sååååeee det gjorde vi så xD

Det var rigtig hyggeligt alle tre steder og jeg havde taget en blok med så jeg kunne notere nye ønsker :P Det blev der en del af i Horze især underlag jeg forelskede mig i :O xD I Ikea blev det ikke til så meget og jeg var den eneste der fandt noget tøj i Addidas :O Normalt er jeg den der er ligeglad hvad jeg går i men ikke denne gang xD

Men nu er der en ny opdateret ønskeliste klar mennesker :P

- Saw 7/Saw 3D
- Avril Lavigne Goodby Lollaby (Album)
- Sadelunder til Nokke printet med "Nanok Romeo" på siden
- True Blood nummer 4 og fremefter
- The Vampire Dairies 5 og 6
- 1001 film du skal se før du dør (Bog)
- Green Day Awesome as f**k (Album)
- Shelter (gyserfilm)
- The Last Exorism (gyserfilm)
- The dragon hunter (film)
- Andre gyserfilm (det er en god idé at kigge i Stereo Studio for der er der tit spændende gysere til små penge)
- Gamle disneyfilm (kun på DVD xD)
- Tempelriddernes skat 2 og 3
- Tja... penge xD (whoa kedelig gave at gi xD)
- Ny zoom (max. størrelse 200 mm auto) kan også nøjes med pengene til en
- Hold om mig (film)
- Andre teenager-i-ældre dage film a la Ondskab
- Bogen bag Ondskab af Jan Guillious
- 1984 (bog)
- Brunt og blåt træktov fra Horze (det korster 79,-)
- Grønne teddyer (mørkegrønne, en af hver slags og de koster 19,- i Horze)
- Computerpude Bräda i Ikea til 89,-

I dag skal der det første møde om rideovernatningen :D
Så både Sara Justenborg, Nikolina, Sara fra Midgård, Simona, Simone, Cille og jeg skal snakke om hvordan det skal foregå... nok lidt om hvornår vi gør hvad, hvor hestene skal stå og hvad vi skal ride når vi bytter hest om lørdagen xDDDD

I skolen i dag skal vi måske endelig have tysk igen xD! Så kan måske få sagt lidt denne gang :P Ellers skal vi snakke lidt om hvad vi skal bruge de sidste matematik timer til og noget dansk noget hvor jeg alligevel skal bruge mit alt-muligt hæfte xD Underlige mennesker og digte længe leve! :D xD

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar