Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


tirsdag den 22. marts 2011

Hele siturationen var lort :/

John kom ikke i det sidste to så vi fik ikke nogen lære :/ Og derefter lavede vi nogle gruppearbejde i geografi som .... ikke kom så langt ><

Bluie var ude og løbe på marken xD Hun var glad og rolig men hun blev huuurtig varm :O

Ridning var noget lort i dag :S Jeg vidste ikke hvem jeg skulle ride og først da Lis kom hjem fra skoven fik jeg afvide at jeg skulle have Gosha så jeg måtte løbe ind og sadle hende op UDEN striglning fordi det nåede jeg ikke >< og da jeg så gik ud med hende kom jeg til at ride en lille pige ned oO I skoven var det helt vildt opstramt for både den foran mig og foran foran mig kunne sparke så det var riiiigtig sjovt ... host NOT

Jeg har fået min dagens udfordring som hedder: find 10 af dine yndlingsfilm og beskriv hvorfor det er dine yndlings...

Tja jeg har prøvet menneske men ingen dumme kommentare til mine valg xDDD

Warner Bros.'s the Ion Giant
Seriøst... den var så rørende at jeg græd... så må den helt klar komme med! xD

Lions Gate's Saw 3
Så meget blod på lidt tid... aaaaah sejeste sawfilm af dem alle efter min mening xD Især når de skærer kraniet på :P

James Cameron's Avatar
Super flot lavet især i 3D - forbløffede mig to gange i biograffen :O :D

James Cameron's Sanctum
God anderledes real life lignende film som beskriver en anderledes form for overlevelse end man lige normalt tænker over :D

Stiven Spielberg's Back to the future 1
Super god og fuld med handling xD

Star Wars 3
Virkelig spændende historie som giver dig virkelig noget at tænke over især hen mod slutningen

Star Wars 6
Også super god handling og rørende beslutning truffet af Luke efter min mening :')

Dawn of the dead
Zoooombies xD Har set den aaaalt for tit :P xD

Shaun of the dead
Year! gør lige grin med zombier på en god måde :P

Toy Story
Ret godt lavet når men tænker på hvor ganmmel den er og en film jeg kan se igen og igen xDDDD

det var det

See'ya mennesker

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar