Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


tirsdag den 29. marts 2011

Bad girl xD

Skoledagen var ikke så speciel xD
Jeg læste en del op i engelsk oO Jeg vælger ALDRIG frivilligt at være Juno igen xDDDD :P

I sidste time kom jeg hjem og lavede geografi :)
Jeg fandt ud af en del om Hjortespringskilen med min mors hjælp og er næsten færdig med en befolkningspyramide ting xDDD

På byggeren tog jeg lidt billeder og videoer af Simone - og nej Simone! Du faldt ikke af du STEG af xDDDD

Jeg tog også billeder af Dicle og Cille men desværre løb bateriet tør inden de skulle springe :/ - Det mest dummeste tidspunkt men sådan er det xD

Til ridning skulle jeg ride Gosha :)
Holdet før mig sprang og Marie - som rider Gosha - klarede det ret godt udover Gosha refucerede første gang oO :D
Hun skal til stævne for første gang på tøsen på søndag :) Held og lykke til hende xD
Hun blev forresten også 15 år i dag :D Tillykke til hende også xD
Jeg fik også en flødebolle :P Den smagte mums xD

Gosha var sød :D
Vi skulle ride galop på række som vi slet ikke gør så tit :O
Det gik ret godt men selvfølgelig gik Gosha en del forkert på højre volte men jeg fik lavet en del rigtige galopanspring alligevel xD
Den hest der red forrest var på et tidspunkt virkelig bange for et hjørne oO
Flere og flere heste foran mig blev styret ind på midten så til sidst var jeg bag den forreste og da den "flippede" red jeg pludselig forrest :O Men vi travede bare det xD
Ellers gik det godt :P Jeg fik lavet et VILDT GODT galopanspring fra parade og fulgte godt med hele tiden i mest rigtig galop :P

Anden særlig race Gosha
Nå ja ... kom lige i tanke om dagens sjoveste hændelse xD ... Anita skældte mig og Agnes ud xDDDDD :P
Vi havde engelsk og uden at tænke over at hun talte begyndte jeg at tale sammen med Agnes på engelsk om mit alt muligt hæfte :P Også lige pludselig siger Anita herre højt: "Ti så stille på forreste række!" :O Og det var herre sjovt fordi mig og Agnes bliver normalt aldrig "skældt ud" xD Men i dag var jeg BAAAAAaaaad peeeeerson xD :P

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar