Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


mandag den 21. marts 2011

ITS MY RABBIT!

Det var okay i dag :) Vi fik dog ikke læst vores digt op fordi de skulle samles til en bog og det var irri når jeg for en gang skyld gerne ville læse op :S -.-

På bygger kom jeg lige da ridning var slut og dermed besluttede jeg mig for at udmuge hos kaninerne :)
Sara hjalp men pludselig blev hun helt mærkelig og lukkede mig inde i buret :O Og hentede Bluie og ville ikke slippe hende igen :S Og lige meget hvor meget jeg sagde its my rabbit eller lay her back in the chage jo mindre hjalp det -.- Det startede med at være rimelig sjovt men til sidst blev det lidt belastende :/

Tror at jeg vil prøve at lave en blog igen til mine historier xD og senere kan i måske læse dem senere xD

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar