Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


søndag den 20. marts 2011

Goooo'morgen xD

Så er det maaaandag xD Gaaal det går hurtigt :O Marts er nærmest bare fløjet afsted!
Nu er det allerede den 21. :S Og på lørdag er det "eksamen" i knallert... d.v.s det er den SIDSTE lørdag i Marts på lørdag :O FUCK!

Hvis det bliver godt vejr på søndag tror jeg at jeg smutter herover igen og tager billeder xD Jeg mangler nogle forårsbilleder :P Sidst var jo i skoven og der var græsset gul og ingen blomster var kommet rigtig frem endnu såee :/ xD

Vi skal læse vores formdigte op i dag :) Jeg føler mig faktisk ikke nervøs... Det er jo så kort så det vil nok gå sindsyg hurtigt xD Og desuden :P Jeg kunne klare at køre puch to gange i træk på vejen som nummer sidst med problemmer som faring vild og en død knallert, så kan jeg også godt klare det her xD

Det er værre med noveller oO Mine bliver altid så lange xD Sommetider er det som om at mine er de længste bortset fra Agnes' (som har "glemt" den de andre gange xD) også bliver man helt... gisp de er jo herre useriøse også kommer jeg her med en herre lang seriøs en... også kommer jeg til at læse for hurtigt og jeg mærker hvordan hjerterytmen tvinger mig mere op i tempo :S Men alligevel får jeg alligevel afvide at det var godt oO?

Sidst vi havde noget mundligt udover novellen var vist projekt opgaven :) Den klokkede jeg ikke i xD Kun lidt da jeg grinte under filmen :P Men der var jeg slet ikke nervøs fordi jeg kunne teksten så godt og fordi... hey de andre laver squ også så lange opgaver så op med hovedet og vis dig værdig xD

Ellers var der også en engelsk time hvor vi skulle snakke om musiksmag xD Jeg kunne virkelig tale der mann oO Og det er jo ikke fordi at jeg har en alt for stor musiksmag fra USA xD Jeg er blevet herre glad for Avril men hun er jo canadier... derefter er det alphabeat og de er jo danskere! Det er sørme ikke nemt det her :S xD Men vi fik snakket om det til sidst så det var godt :P

Jeg prøvede at lave en ny blog i går til mine historier men det gik ikke så godt :/ Google vil ha' mit telefonnummer :O Ikke på vilkår!

Så det kan være de kommer ind her i stedet for xD Jeg vil vise min historie :P

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar