Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


søndag den 13. marts 2011

Knallertweekend number 2 its ooooover xD

Ja overskriften siger meget sig selv xD
Det er nu i dag slut på den anden uge i knallertkørekortet :)
Jeg bestod min test i dag med kun en fejl og var ude og køre på vejen i går xD
Vores hold kørte ikke i dag men skal køre på lørdag :)

Turen på vejen var god :)
Det føltes ikke som om vi kørte i 1 ½ time men det gjorde vi altså xD
Jeg var lidt uvidende igen og måtte spørge hvordan man tændte scooterknallerten og havde store problemer med at finde støttebenet :S xD (jeg troede det der viste sig at være støttebenet var kickstarteren :S xD)
Vi lavede overhældningsøvelser på vejen og det gik rimeligt xD ... Men vi måtte overhælde mere end blot hinanden fordi der var en del mennesker inde ved Brønshøj oO

Efter knallert den første dag gik jeg hjem (min far havde kørt mig) og jeg nåede lige hjem også skulle vi afsted til cirkus igen :O
Første akt var godt :) Det var nogle store numre men ikke så traditionelle og med nye underholdningsmetoder i brug xD
Midt i pausen gik det lidt galt for dem :O
De havde købt en ny vandpumpe men den gad ikke at virke :S Samtidig havde jeg også selv mine problemer da jeg sad tæt på døren og dermed blev udsat for træk og lige bag en skrigende unge der rev mig i håret ><
Tjaaa.... andet akt bestod af en del fejl men det var vel okay :)



Efter cirkus kunne jeg godt mærke at jeg var udmattet
Jeg følte det som om min krop var sindsyg tung og hver gang jeg sank kunne jeg mærke det i ørene :S
Samtidig havde jeg også ondt i mit ene øre en del da jeg havde slået det under knallert :S (jeg kunne ikke få trukket hjelmen af da vi havde en øre ting i der så gik ind og maste sig ind i øret :O)

I dag da jeg vågnede kunne jeg mærke denne træthed stadig men det kan jo ikke være træthed stadig da jeg gik i seng klokken 21:00!!!
Efter knallert teorien tog jeg hjem, lå lidt på sofaen nogle timer og derefter gik en tur i hareskoven med min far xD
Det var ret hyggeligt og vi var væk i nogenlunde to timer xDD

Den næste uge sker der nok ikke noget spændende i udover at Nokke har fødelsdag på lørdag som jeg vil fejre på fredag hvor jeg har fået lov til at få ham hele dagen xD
Dagen (før dagen :P) Skal fejres med gaver, film/dokumentar og måske lidt guf til drengen xD?

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar