Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


mandag den 28. marts 2011

Ulempen ved mærkelige mennesker tegninger :O

Jeg tror jeg er blevet afhængig er at tegne mennesker :O
Det er helt vildt underligt for før jeg begyndte at tegne disse mærkelige mennesker så var det yderst sjældent jeg tegnede mennesker... og jeg hadede det :S
Nu er jeg blevet sååååå vant til at gøre det det hver dag xD - og jeg kan faktisk godt lide det oO xD


 
Nana kiggede også lidt på dem i dag xD - hun er manga tegner så hun kunne jo se om hun synes jeg havde gjort en forskel :P - og det havde jeg vist selvom det var meget få en kunne lide helt optimalt ;)

I dag skal vi arbejde hjemme i sidste time :)
Jeg køre bare herhjem og prøver så godt jeg kan og tager på bygger cirka som når vi plejer at få fri xD måske liiiiidt før :P

Skal tage billeder af tirsdags holdet i dag :) Altså så meget jeg nu kan nå xD
Håber de opvarmer tidligt så jeg kan få lidt af deres spring :D
Jeg vil så gerne også prøve :( xD
Jeg rider næsten altid når folk springer nu har jeg chancen for at stå ved sidelinjen xDDDDD

Fik min udtalelse til projekt opgave i går xD
Den så fin ud men især en sætning fik mig til næsten at grine højlydt xD
Jeg havde åbentbart en homuristisk stemme i filmen oO
Det var nu ikke meningen men tja det er vel godt xD?

Nå men ellers ikke noget nyt mennesker xD Beklager men i får igen kun et lille indlæg :P
Det kan måske trøste jer lidt med en sang xDDDD


MSA - King  For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar