Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


lørdag den 26. marts 2011

På et hængende hår :O

Så er jeg hjemme igen xD Med KNALLERTKØREKORT :D!!!!

Og det var godt nok tæt på at jeg skulle tage det hele om igen :O
Det gik så godt med alle de andre også var det min tur til sidst xD
Det gik også godt INDTIL et grimt kryds
Lyskurverne viste rødt undtagen cykellyset... jeg blev forvirret fordi vi knallerter skal følge cykellyset så jeg kørte videre... som var forkert :S
Det var lige kørt over for rødt :/

Jeg var den sidste som fik sit kørekort og selvfølgelig skulle det nævnes det med det røde lys... men fordi jeg har klaret det så godt både teoretisk med gode prøver og praktisk med god orientering :D (Ridning kan bruges til mere end man tror!!!)
Så jeg.... bestod jai :D



Nå videre i tekten xD
Har skrevet et nyt reminder-papir i mit hæfte :) Vil skrive det ind nu xD:

-Kebach og Armin kan IKKE synge (jeg understreger ikke)
- Marc er nedern (han spiller Bobble Strugle -.-)
- "Hvad laver du her!?" (John til Sebastian xD)
- Agnes ser Bowie (På Iiiiiipoooooden xD)
- Alle har computere med igen (og spiller .....)
- Sebastian er i klassen (da det var time :O xD)
- Phillip laver ikke en skid! (som han plejer xD)
- Balle drikker slush ice (også i timen oO)
- O blev glad (fordi vi fik fri xD)
- Enkel stykke papir + blyant til mandag (prøøøøve :S)
- Mango posen er her stadig (den har været her læææææææænge)
- Avril stol er væk (den røde xD)
-  Det blæser (en del...)
- Mads er mere koncentreret i sin bærbar end Anette (hahahah xD)
- C6H12O6 = glukose VIGTIGT
- O sidder ikke på sin plads (det sagde alle bare hele tiden :))
- Jeg ved det godt men det for sent nu (huhu xD)
- Simone pjækker for sygt (!!!)
- Aria brokker sig over Pokémon
- Susanne kommer med noget
- Peter: "kom så alle sammen HEJ SUSANNE"
- Jeg er glad i dag (fordi jeg skal springe i dag :D)
- Vi stank til mini tennis (Agnes og Mig :P)
- Agnes faldt (i idræt)
- Dahmed! (jeg glemte mine bøger!!!)
- Alle har glemt bøgerne (som mig xD)
- Peter spørger om folk må spille (grim sætning :S)
- Sille er forvirret (surprice xD?)
- Fåregeder!
- Må hun godt kaste med spidse genstande (og mit svar er nej!)
- Keteranierne troede de var kloner (hahahah xD)

Sådan xD Så har jeg fået en udfordring fra Agnes xD:
Skriv en historie med dig selv i hovedrollen. Det kan både være baseret på virkelighed og være fiktiv :)

Den bliver nok lang xD...

Der var engang en pige der hed Marina. Hun var rigtig glad men lidt speciel. Hun havde det med at kunne lukke alt ude og kun koncentrerer sig om en ting ad gangen. En dag gik hun en tur. Det var søndag og solen skinnede. Pludselig kom en fremmed hen til Marina. Det viste sig at være en gammel ven som Marina ikke kunne huske hvem var. Hun spurte om en tjeneste men Marina hørte ikke rigtig efter. Hun svarede ja og gik videre... Pludselig kom endnu en fremmed pige hen og spurte om Marina kendte Freja om var pigen der var henne ved hende lige før... Marina var helt væk og svarede til gengæld "Rullepølse" Pigen blev helt forvirret og gik sin vej igen og Marina følte sig virkelig pinlig berørt - Slut

En lorte historie men sådan er det xD

MSA- King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar