Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


torsdag den 17. marts 2011

Kaninerne's Hus :D

Og dagens vejrudsigt er... tørt :D !!! Yes! Så kan jeg måske få lov til at holde Nokkes fødselsdag uden bekymringer :DDDD

Det har sneet lidt i går igen oO Håber det forsvinder snart!!

I går var dyaret ude og springe igen og de gik strålende :) Hun fik lov til at komme ind tidligt da jeg også gerne ville hjælpe med at træne Niko :)

Jeg fik lov til at ride i dag men pludselig kom der et problem... Pride så ud til at halte :O
Cille som red hende og Susette der mente det kom lidt i strid så jeg forsvandt op i en af legehusene xD Og der fandt jeg en masse glasskår :O Det var ikke godt nej! Derfor besluttede jeg at rydde op deroppe sammen med Sara Hunddahl og der blev rigtig hyggeligt med halm deroppe til sidst :)

Jeg fik lov til at ride en halv ridetime fordi at Amarna også red men Pride var jo halt så hun skulle også ride Nokke :S Men jeg fik lidt skridt og trav og galop og da det jo bare var en ekstra tur er jeg godt tilfreds :P

Tror jeg skal tage kanin arbejdet i dag sammen med enten Signe eller Oline :)... Håber mest på det første xD Men Nikita kommer hurtigt igen bliver det nok sammen med hende Oo xD

Har fået pakket Nokkes gave ind og har fundet tingene til i dag :D - Vi skal også springe hørte jeg en fugl synge om i går så jeg håber VIRKELIG de holder hvad de lover de metrologer!!! Og selvfølgelig at nogen gider at tage video af os xDDD

Jeg kunne simpelthen ikke sove i min seng i går :O Der var simpelthen så tung luft indepå mit værelse så jeg hostede hele tiden som en gal :S ... Så midt om natten tog jeg mine ting, stilte mobilen og gik ind og sov på sofaen xDD Det var faktisk ikke så ringe :P

I skolen skete der ikke så meget i går... Vi lavede lidt lyrik med formdigte og jeg fik lavet to: en meget kliché a la sol også et udråbstegn xD ... Tror helst jeg vil læse udråbstegnet ud på mandag :P...

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar