Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


tirsdag den 1. marts 2011

Snottet :S

Så er vi på den igen -.-
Er ved at blive forkølet og har været snottet hele dagen :S
Selv Mads synes lige han skulle kommentere det og efterabe mine nys -.-
Meeen nu har jeg fået noget pulver på... Det skulle hjælpe men det klør ad helvedes til :S

Mig og Agnes kom til at snakke om film... hvornår vi sidst havde set en film uden at spille computer samtidig xD
Der var jeg faktisk i tvivl så jeg sagde til sidst overnatningen men tror ikke helt på det er sandt oO
Jeg har jo fornyligt set en del Disney film som Toy Story og Tarzan men det provokerende er at jeg ikke kan huske præcis hvornår jeg så dem :O!!!

Nå men det finder jeg nok aldrig ud af xD

Her er en lille sang som jeg gerne vil dele mer jer xD :P (Den jeg tror vandt A!! xD)

Tror også den var med i 3'eren men kan ikke huske det xD


MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar