Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


tirsdag den 15. marts 2011

Hm´dagen del 2

Nå men jeg satte mig så til at se film... jeg nåede kun 3 også lidt af en fjerde men det gjorde ikke så meget xD
Den første jeg så var Toy Story på dansk med engelske undertekster xD (fordi jeg næsten lige har set den på engelsk med danske xD - ingen kommentare :P)
Ja den handler om  Andy og hans legetøj.
Andy skal flytte så derfor er hans fødselsdagsfest rykket en uge frem så de kan nå den inden de flytter...
Det er hans legetøj meget chokerede over fordi de er bange for at blive erstattet. Men Woody Andys yndlingslegetøj er ikke bekymret. Ingen vil nogensinde kunne tage hans plads - troede han. Det viser sig at Andy får den nyeste nye aktionfigur, spacerangeren Buzz Lightyear som overtager Woodys plads... Men endnu værre er at Buzz ikke ved han er et legetøj... Han tror han virkelig er denne Buzz Lightyear!
Sammen kommer de ud på et vildt eventyr hvor de lander over ved naboen  Sid som er kendt for sin hærgen af legetøj... Men Woody har under sin jalousi opbrugt sin tillid til det andet legetøj så han skal både få dem begge ud derfra og vinde deres tillid tilbage..og det er ikke altid nemt når Buzz er blevet trist af åbenbaring...

Midt under filmen fik jeg det faktisk bedre men det var så sent på dagen at jeg bare blev og så mere film.
Den næste film jeg så var Tempelriddernes skat, hvor ham der var med i træneren (kig tidligere indlæg) også var med - han er bare yngre, har en lysere stemme og lysere hår. Men gaaal han har mørke øjne :O De ser næsten sorte ud :O!!!! Og det sjove er også at han i filmen hedder Nis som er viiiiirkelig tæt på Niels :P Hahahah xD

Det handler om Katrine som er på sommerferie på den lille ø Bornholm. Det er hun hvert år så hun tror ikke at det bliver anderledes og spændende i år. Men det gør det, for hendes ven, den meget vidensøgende Nis har fundet ud af at tempelridderne har gemt deres mest uvurderelige skat på Bornholm og sammen med Mathias og Nis' lillesøster Fie undersøger de sagen nærmere... Men det bliver mere og mere alvor da de opdager et gammel ondt broderskat er efter dem fordi de selv vil have fingrene i skatten...

Ham der spiller Nis her han hedder vist Christian Wienberg xD - Lidt ehm... specielt navn :P Så må jeg snart finde ud af om det ER den samme som i Træneren xDDDD

Jeg blev i danske film og så derefter fakiren fra Bilbao xD
Den handler om de to tvillinger Emma og Tom som flytter ind i et hus i Kirkelund der bliver kaldt Elgens øje. Det virker bare gammelt og slidt men huset gemmer på mere end bare en hemmelighed... Først er der en fakir som er blevet spærret inde i en kuglepen og derefter er der verdens dyreste diamant gemt et sted i huset og der er to røvere ude efter den.... Sammen med Emma og Tom, og deres nye ven Fakiren Albin Lombardo stoppe røverne, uden at deres mor vækker mistanke...

Efter det så jeg så meget jeg kunne af Tigerbrødre xD

Den handler om tigerne Sangha og Kumal  der er brødre. De bliver skildt fra hinanden og deres mor rimelig unge og Kumal ender som cirkus tiger mens Sangha bliver kæledyr hos en lille dreng. Men de begge mødes et år efter til en blodig kamp til døde, husker de hinanden og stikker af sammen. Den berømte jæger som fandt Kumal står tilbage med ansvaret for at skaffe sig af med problemet ved at slå tigerne ihjeld, men med drengen som passede Sanghas hjælp ender det med at han gør det rigtige og lader begge tiger bo frit i junglen sammen med deres mor...

Ellers skete der ikke så meget den dag xD - jeg skulle i seng og det var slut på den historie xDDD

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar