Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


søndag den 20. marts 2011

Somethin' new to U

Jeg ærger mig faktisk over at vi ikke har de to sidste tempelriddernes skat film. Nu hvor jeg har haft en lille grund til at se 1'eren igen (hahaha kan stadig ikke komme mig over det) vil jeg have mere, mere, MERE xDDDD

Så de to ønsker jeg mig også xD Snart tror jeg min ønskeliste bliver f***** lang :O xD Hvis jeg finder herre mange film jeg vil have i hvert fald xDDD

Tredje opslag på ønskeliste xD:

- Saw 7/Saw 3D
- Avril Lavigne Goodby Lollaby (Album)
- Sadelunder til Nokke printet med "Nanok Romeo" på siden (farven er lige nu ligemeget bare ikke pink)
- True Blood nummer 4 og fremefter
- The Vampire Dairies 5 og 6
- 1001 film du skal se før du dør (Bog)
- Green Day Awesome as f**k (Album)
- Shelter (gyserfilm)
- The Last Exorism (gyserfilm)
- The dragon hunter (film)
- Andre gyserfilm (det er en god idé at kigge i Stereo Studio for der er der tit spændende gysere til små penge)
- Gamle disneyfilm (kun på DVD xD)
- Tempelriddernes skat 2 og 3
- Tja... penge xD (whoa kedelig gave at gi xD)

Jeg har lagt mærke til at jeg for nylig har lavet mange små indlæg for nylig :O Næsten ingen store for denne weekend :S xD
Det må der snart gøres noget ved... Dvs lige nu xD Jeg vil lave et altmuligt indlæg til xD Og ja det er fordi det er sjovt...

Hm... jeg kigger mig lidt rundt..

Nana og Mikke ser på en piges youtube kanal hvordan hun lægger makeup på sig selv -.- Boring! Altså det er det efter min mening xD Nana synes vist det er meget sjovt :P Det er faktisk sjældent at jeg bruger youtube :O Men hvis jeg gør ser jeg oftest Equals three, Smosh eller henter nogle sange xD Nana bruger det ofte oO Hun ser Naruto på den, ser fansting til Naruto på den, ser make up/hår videoer på den, også smosh, hører sange og meget andet :O Utroligt hun kan finde så meget sjov i det xD
En anden ting jeg også bruger youtube meget tit er at finde trailere når jeg fortæller om film xD Og på den måde er det jo meget godt for mig også :P For hvis det ikke fandtes hvad skulle jeg så gøre :O Så respekt til youtube for at være der for alle os steneren mennesker xDD!!



Der hænger en legetøjshund på rediatoren. Den minder mig om dengang vores kælder blev oversvømmet :S Vi sad alle tre og spillede og pludselig så vi at vandet sneg sig hen mod stikkene til computerne... også fik vi travlt! Op med alle stikkene, hen og redde bamserne, kom ud af kælderen, ringe efter en vvs mand og meget andet blev gjordt på meget kort tid. Vi gik derefter alle sammen i gang med at redde alt vi kunne... Desværre døde mange af vores bamser :/ Og vores lego blev skyllet ud -.- ... Men mere irriterende var at der gik over 1 ½ år før kælderen var helt brugelig igen :S Nu har vi heldigvis fået en spærre på så det IKKE skulle ske igen lige foreløbig xD

I dag vil Nana lave mad. Hun laver ofte mad... Hun gider det nemlig xD Jeg gør ikke :P Det er herre lang tid siden at jeg har haft hjemmekunstskab men jeg gider stadig ikke xD Jeg lære det nok når jeg flytter hjemmefra :P Ellers må jeg leve af havregryn og hot dogs xDDD

Jeg vil gerne se film men jeg tror snart ikke vi har nogen udover gyserne som jeg ikke har set :/ Jeg har ikke lyst til at se gyserne alene fordi det bliver en helt anden stemning... en trist og gruful stemning som måske gør at man bliver mere skræmt eller nemmere drømmer ondt om filmen fordi det ikke kun var det i filmen der gjorde det slemt... også det at man så den alene :/

Jeg er blevet vant til at sige "See'ya" herre meget xD Det er vist Australsk men det lyder herre godt xD Det lyder lidt som et navn Sija eller Sheja... Det ville der være herre sejt at hedde xD :P

Det er helt vildt underlig ikke at vide hvordan det er gået hold 1 :O De kan være kørt galt eller dumpet for sygt uden at jeg ved det! Jeg VIL altså vide det !!!!! Men i virkeligheden kan jeg jo bare spørge dem i morgen xD Men hvis jeg gør har de sikkert ikke lavet noget spændende xD Overvejer det :P

Så det var det nu gider jeg ikke mere xD :P

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar