Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


mandag den 21. marts 2011

= Kunst, kunst og atter kunst xD

I går fik vi også en prøve i hvad vi ville du til som voksen xD
Vi skulle sætte krydser i enten en A'er eller en B'er 100 gange efter hvilket job vi helst ville ha
Der var som for eksempel Skuespiller vs. Sanger og Taxachafør vs. Sundhedshjælper xD

Jeg fik mest i de kreative fag som fik en samlet score på atten :P
Mine bundting var maskinearbejde så som eletriker og mekaniker, og i transport fag xDDD

Nå men i dag er det DAG 1 og jeg vil udløse min udfordring xD

Det er helt klart taget fornyligt xD Det var i fredags :P

Nå men fem ting om mig xD

- Jeg er døbt efter en film med Demi Moore xD
- Jeg har engang revnet bukserne på en damecykel :S
- Min øjenfarve er så blandet at i nogle lys er de næsten helt isblå, andre er de mørkegrå eller grønne oO xD
- Jeg er ekspert i at fare vild xDD
- Jeg er kun faldet af heste som jeg har redet for første gang oO

Det var min udfordring fra blogspot og senere får jeg den fra Agnes og giver hende sin xDDD

See'ya mennesker :P

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar