Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


lørdag den 5. marts 2011

Åndsvage Mathematik >:[

Undskyld jeg ikke har skrevet da jeg sagde det men nu er jeg med opdatering for begge terminsprøver, byggerridning og knaldert"bevis" ting xD :P:

Torsdag i dansk gik meget godt :D
Diktat gik som det plejer xD Jeg følte mig sikker, men jeg får nok 7 som altid :P
Læseprøve gik hurtigere end det normalt gør :O Men jeg får sikkert maaaange duuuumme fejl så xD
Stil gik godt :D Jeg kunne skrive 4 sider novelle - ja novelle igen xDDD Jeg vælger altid novelle, fordi jeg synes det er nemmest og sjovest at skrive om da der ikke er nogen hæmninger på samme måde som de andre ting :P

Fredag gik det meste matematik godt xD
Færdigheden var nemmere end den har været tidligere, men så snart jeg kom til problemdelens sidste 2 spørgsmål gik jeg død: Hvordan skulle jeg regne rumfanget ud af en ikke-cirkel og tegne tværsnittet af den!!!!?  oO Til sidst blev jeg ukoncentreret at jeg bare gættede og skrev "forstod ikke helt" nedenunder og gik min vej xDDDD

Torsdag fik jeg lov til at ride Tyson lidt :D
Det gik pænt stærkt i galop den modsatte vej end vi plejer xD
Jeg var i tvivl om jeg skulle holde ham lidt igen eller bare sætte mig i jagtsæde så jeg gjorde ikke nogen af delene :P



Fredag red jeg Pride fordi vi havde besluttet os for at skifte heste lidt så vi kunne prøve nogen af de andre xD
Jeg lavede heste-arbejdet sammen med Nikita og efter min mening kan jeg bedst lide at gøre det med Signe for hun har ikke så tralt og siger ikke tingene så kantet oO xD
Pride var sødere end nogen af os havde forestillet :O :D
Hun travede og skridtede nærmest i dovent tempo og hun kunne gå i galop to gange UDEN nogen foran sig :O
Det gik ikke så stærk som med Tyson men hun var nem og styrbar - også når jeg skulle have hende op i fart :D
Det var bare lidt ærgeligt at hun så mens vi skridtede af blev bange for en fugl og var ved at skræmme hele rækken også hvis Gneisti havde flippet lidt mere ud -.- Skøre hest!!!
Nanok var sød med Nikita men ikke så hurtig xD - Kun til sidst da hun fik pisk med vågnede han og løb stærkt :O :D

Vi har besluttet at vi skifter mellem hestene hver gang :D
Dog har jeg reserveret Nokke til den 18. :P (Den sidste hverdag inden hans fødselsdag xD :P)

Knaldert i dag!
Jeg kørte ti minutter senere og kom 9 minutter i derover :)
Vi har fået konstateret at vi skal have to lærere på kryds og tværs af dagene xD: En ved navn Morten som vi havde i dag også ham der hedder Kristian :P
Jeg fandt ud af at ham fra Rosenlund hed også Morten til jeres orientering xDDD
Vi var en mere i dag så nu er vi 11 :)
Vi skal efter denne weekend være opdelt på to hold som så hver for sig skal ud og køre i trafikken :P
I dag talte vi lidt teori og fik lov til at prøve lidt på bane :D
Det var sjovt den måde Morten han "beskrev" holdet på: Drenge! - og pige... xD Jaehm.. jeg er stadig den eneste pige sååååee ... :P
Det er allerførste gang jeg har haft med en knaldert at gøre så da jeg pludselig fandt ud at jeg faktisk kunne styre den igennem slalom blev jeg herre glad! :D
Første gang også 100% perfekt slalom :DDDD Det er F****** STORT MANN!!!
Det gik først lidt galt da vi skulle lave selvtillidsøvelser :S
Jeg kunne pludselig ikke starte knalderten igen -.- Begge gange!!
Så begge gange fik jeg kun en gennemgang mens de andre fik to-tre gange :O
Den første udfordring gik ikke godt :S Jeg kom op men kunne regne ud om jeg kom lige på så jeg faldt ned af den :S Tja et lille siddespor ned på asfalten 3 cm nedenunder gør nok ikke det store xDDD
Den næste gik meget bedre!! :D
Jeg kom helt lige op af rampen og lige så pænt ned igen  i første forsøg :) RESPEKT TIL MIN KOORDINATIONSEVNE !!!xD
Til sidst kørte vi lidt frit rundt og det gik sådan set godt nok xD
I morgen skal vi have prøve :O (Hvis nogen dumper skal de tage kørekortet helt om igen!) og køre lidt frit rundt igen men selvfølgelig med færdselsregler på banen xD



Det var herre irriterende at stige op på cyklen og køre hjem bagefter :/
Uden hjelmen var det koldt om ørene og vinden var imod mig hele vejen nærmest -.-

Nå men nu tror jeg enten jeg vil gå op og læse lidt lektier eller spille Sims lidt xD Det må tiden vise :P

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar