Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


onsdag den 16. marts 2011

Vinderninoen :D

Onsdag var en rimelig dag :)
Vi så lidt af en film i tysk som vi skal se videre i dag også fandt jeg også ud af hvornår engelskessayet skulle lave til xD - det skulle riigtigt være i dag oO Buuuuut vi har ikke engelsk i dag så der blev jeg lige reddet på stregen xDDDD

Jeg fik tegnet flere underlige mennesker xD Især en der hedder Bo er specielt grim :O Og han har ingen venner xDDD :P

På byggeren var dyaret med til en kaninhop konkurrence hvor vi deltog mod 5 andre og det gik strålende :D - Der var flere runder hvor det hele tiden blev højere og højere og Bluie klarede tre ud af fire uden en eneste fejl eller at snyde udenom :D Men så da den blev 30 på den højseste så sagde hun 'fandme nej DEN hopper jeg altså ikke over' og løb igennem og væltede :S xD Men vi fik alligevel en god 1. plads :DDD <3

Hestene lagde sig ned for første gang i går :O :D Tja altså i år var det vist første gang de alle har ligget ned uden sne og frost og det lignede at de nød det :) Jeg stod måske i fem ti minutter og talte med Nokke i blæsten og fortalte ham hvor nutted han så ud mens han lå ned xDDD



Saw 7 er udkommet på dvd :O Jeg skal så meget ha' den!!! xD Så har jeg ALLE Saw filmene xDDD
Det bliver også sjovt at se hvad de har lavet nyt ved den i directur's cut fordi nu har jeg jo set den i biografen så jeg ved hvordan den FØR så ud :P Det er også sjovt for i Stereo Studio's blad står der at filmen skulle igennem 7 tests før den måtte vises i biografen fordi den var for uhyggelig og blodig - i forhold til en biograffilm ja så var den hel klart den blodigste jeg har set xDDD Men 7 tests :O Det virker alligevel lidt vildt!!

I dag skal jeg også ud og købe nye sko/støvler xD Mit bedste par er gået i stykker så nu har jeg ikke nogen :P Det er ikke ligefren noget at råbe hurra for men det bliver nok hyggeligt nok... eller i hvert fald til at holde ud xDDD

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar