Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


onsdag den 2. marts 2011

Sygedag for sygt!

Siden i går aftes har jeg ikke haft det så godt :S
Allerede midt i skoletiden nøs jeg meget og havde "tung næse" (noget jeg har kaldt den fordi det virkede som om det vejede dobbelt så meget som resten af hovedet :O)
Men det var dog først efter ridning det rigtig blev slemt med koncentrationsbesvær :S
Da vi kom hjem gik jeg direkte i seng og læste men midt om natten vågnede jeg med følelsen af at jeg kunne kaste alle mine indvolde op bare ved at enkelt host og med sved på panden... Dermed blev det til at jeg blev hjemme!

Jeg har ikke rigtig været på computeren i dag for jeg indrømmer at jeg lå og tærpede film det meste af tiden xD
Jeg vågnede klokken lidt over syv med tvivl om jeg var rask eller sløj med hver gang jeg prøvede at rejse mig fik jeg snot i næsen og måtte puste det ud -.-
Desuden havde min hovedpine/tung næseting ændret sig til halspine så det var klart at jeg skulle blive hjemme xD

Nana var heller ikke frisk og mor indrømmede hun havde ondt i hovedet så det er ikke helt ved siden af at kalde min familie "den sløje" i dag xD :P

Nå men jeg gik ned efter lidt tid, først lå og prøvede at sove og senere satte jeg Mulan på xD.
Efter den så jeg Bjørnebrødre, så hjælp jeg er en fisk! (som er dansk!! :O Det troede jeg ikke xD), så vist nok Timon og Pumba, Dumbo og til sidst Vejen til El Dorado xD... så ja... min dag har gået med at se gamle tegnefilm :P


 Men Aprospros ridningen i går...
Der var ringridning og som det gik sidst med Gosha var jeg ikke helt sikker på hende så da Lis foreslog at jeg kunne prøve en anden sagde jeg ja...
Det blev hoppen Monique jeg skulle prøve og efter hvad Lis sagde var hun vild...
Hun var helt vildt sød at strigle op og det meste af tiden mens jeg skridtede men rytteren på Gosha fortalte om Monique og hende "galskab" i galloppen som måske gjorde mig en tand for nervøs.
Resten af skridt og trav, var hun ivrig... måske lidt for ivrig...

Hun gik for frisk frem, skød skulder mere end Nanok kan finde på og var i det hele taget lidt spøjs...
Men det var først da vi skulle galoppere hvor det for alvor begyndte...Hun ville ikke ud...
Jeg kunne sparke til hende så tosset jeg ville og prøve at styre så godt jeg nu kunne men hun ville bare ikke, og hele første volte blev det til natta (ingen) galop overhovedet :O

På anden volte gik det lidt bedre og da jeg havde holdt hende i en runde blev hun sur og lavede en serie høje buk, næsten lige ind i springene (dem der spærrer vejen i ringridningen) oO
Jeg holdte mig på her men sad ikke alt for godt... Lige da jeg havde fået stigbøjlerne på igen, drejede hun ind mod de andre heste og da jeg prøvede at dreje hende væk igen, svarede hun mig med et uventet buk så jeg faldt af :O

Heldigvis landede jeg kun på den ene balle og kom hurtig op igen men det tog lidt tid at fange dyret -.-
Jeg satte mig op igen og stilte mig i kø til ringridningen... jeg havde forventet/troet at der måske var en chance for stille og roligt at trave igennem men da Monique var nummer 2 i rækken spadsede hun ud og jeg tog min beslutning... Jeg steg af! (selvom det nok er det dummeste at gøre men jeg ville helst ikke komme rigtig galt afsted!!)

Nå men lad os se om jeg er frisk i morgen :)
Hvis jeg er står den på dansk terminsprøve med diktat, stil og læseprøve xD

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar