Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


tirsdag den 15. februar 2011

Vinden skal dø >:(

Anden vinterferiedag :) Tog alt for tidligt på bygger -.- var der allerede klokken 9:40
Det var ikke sjovt :/ Vinden gjorde ikke ligefrem ventetiden kortere >< Næste gang må den godt lade vær med at blæse en så meget i hovedet!

Tja der ikk sket det store udover at jeg red Nokke ude på marken og fik sprunget lidt med Bluie xD Dyaret havde på et tidspunkt gemt sig så godt at jeg næsten opgav at finde hende :O
Jeg red sammen med Nikita, Oline og store Cille på marken :) Vi fik lidt mere tid end i går men vinden var enten i vejen som mod- eller medvind -.- Vi fik dog en god galop med fart på en gang :D Jeg kunne bare læne mig frem, give løse tøjer, og heppe på Nokke for at det kunne gå hurtigere xD Men gaaal jeg var kold i ansigtet bagefter :O

Jeg har været hjemme i en time nu :P Jeg har mest brugt tiden på at skrive på min historie som nu er oppe på lidt over atten sider xD Tjaaaa... det vil faktisk sige... én sætning på side 19 :P... Men holder pause for i dag med at skrive xD :)

Så er der heller ikke mere end en time til at jeg skal til at gøre mig klar til ridning xD - Altså ... rideskoleridning :P Gad vide om jeg skal ride Gosha i dag eller hvad xD?

Nu hvor jeg tænker over det må jeg snart skifte ringetone :O Den er højrustet ja, men hver gang den ringer glemmer jeg at det lige præcis er MIN mobil der ringer xD dumme Marina :P

Men hvad skulle det så være for en sang... hm... måske en Avril Lagvine sang xD? Eller Karma Chameleon xD? Eller denne her xD?

U...u... eller denne her :D HAPPYMUSIC

Tja... det må jeg lige tænker over :P...

Det var det så er det tilbage til at no life :P

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar