Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


torsdag den 24. februar 2011

Når man er blandet :S xD

I går havde jeg bare en super god galop på Tyson :D - Den mindede mig herre meget om i sommers hvor jeg red islænder på Rømø på en stor, flad strand hvor alle fik lov til at ride så stærkt de ville :D - men det var det kolde vejr og den tabte stigbøjle der gjorde forskellen :P

Dyaret elskede at putte sig indunder min jakke :) Men det var lidt svært at få plads til hende efter at jeg havde taget vest på xD

Efter bygger kørte jeg hjem til mor og derefter videre til farmor... men indenda har jeg måske givet en computer virus :S Og da jeg skulle til at køre fik jeg hovedpine og over ved farmor fik jeg også på et tidspunkt mavepine :O
Så dagen i går bestod både af op- og nedture xD

I dag er det den nemme dag i skolen xD
Vi starter med idræt (hvor vi nok ikke skal lave noget spændende oO) og derefter Biologi hvor vi skal gennemgå vores lektie og måske noget mere, også fri xD
Men jeg skal udfordre mig selv lidt i dag :P Jeg skal BLIVE oppe i vinterhuset indtil de andre kommer så vi
SAMLET kan gå ned i stalden og lave arbejde xD

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar