Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


tirsdag den 8. februar 2011

Den snakkende mave :O

Kom i skole klokken kvart-i-elleve og min mave ville bare ikke lade vær med at brumme :S
Og typisk nok satte viceinspektøren ved siden af mig også snakkede den VIRKELIG meget :O
Så meget at både Simone og viceinspektøren grinte lidt :S Men jeg må inrømme at det gjorde jeg også xDD

Tiden i skolen blev lige en time længere end planlagt... faktisk en hel time :O
Men tog alligevel kameraet med ned og nåede at tage omkring ti minutter af den første ridetid også skulle jeg afsted igen :P

Var ude og ride og skulle ride Joakim i dag :)
Hans normale rytter var der ikke og hun synes ikke at han skulle stå uden motion :)
Han var okay at strigle udover at han vist ikke var så glad for at man gnubbede ham på bagbenet og prøvede så at sparke mig væk som en flue. :O
Han var sød at ride og især i galop hvor han var så sød og tog alle galopanspringene :D
Vi lavede også kvadille med op til otte på række :O Det skulle gå så stærk at da jeg ville få ham til
at trave så stærkt at et spark fik ham til at galoppere :O :D
Han var simpelthen så sød og selv ridelæren synes jeg red ham godt :O :D 

Nå vil smutte igen men det var lidt opdatering xDD
skal til at lave lidt billeder fra i dag så de kan komme ud på HG xD

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar