Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


onsdag den 9. februar 2011

Lorteliv

I dag lavede vi næsten ikke noget i skolen :/ Tysk blev til hyggetime og dansk/engelsk til brokketime ><
Vi skulle rette en engelsk prøve en i stedet blev der så meget ballade om en enkelt misplacering af lærerbordet :O Det var så udmattende at høre på at jeg måtte ud og få noget luft efter timen :/ xDD

Kristendom, som var sidste time var også fritime men det er som om fritimer ikke er særlig sjove længere :/
Vi får så mange af dem hele tiden at de er kedelige nu :(

Skulle rigtig på bygger men har lidt hovedpine så bliver hjemme til den er ovre.

Og samtidig hvis i heller ikke har andet at lave kan i lige se denne sjove "film" xD (håber jeg når at lægge den ud før Agnes gør :P)



En anden ting som kan komme op til debat var den gamle fødselsdagssang :O
Amalie fra vores klasse har fødselsdag :D (Tillykke xDD) så vi fik nogle flødeboller og sang en sang som nu er normalt når man har fødselsdag xDDD
Meeeen da vi så sprang 2. vers over i den gamle fødselsdags sang ... Den der med "I dag er det personens fødselsdag hurra hurra hurra" Blev vi lidt uenige om hvordan det lyder
Jeg mente - og gør stadig at det er efter hvor smiler hun hvor er hun glad at man siger: "Nu skal hun hjem og holde fest og dem..." Men Agnes mente det var "Gid Personen længe leve må og...."
Til sidst blev vi så opsatte at Agnes ville gå hjem og finde ud af det xDD
Håber jeg har ret :P

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar