Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


tirsdag den 22. februar 2011

Noooooo -.-

Det har sneet igen :S! Nu er der igen et lag udenfor -.- Det er ikke sjovt :( xD

Til ridning i går virkede jeg bare helt vildt langsom reagerende :S Vi galloperede med øvelser men Julle var helt vild og ville ikke lade sig stoppe af sin rytter... Det gik godt for mig og Gosha og selvom vi igen fik en masse fails men jeg fik også et nogenlunde godt galopanspring fra skridt og et rigtig godt et fra parade :D Men så faldt hende på Julle af uden at jeg havde set det så i stedet fortsatte jeg med at trave rundt i en cirkel om de andre for at få Gosha i galop indtil en sagde da var en der var faldet af... og det havde jeg jo ikke set så jeg stoppede bare med det samme... Og bagefter sagde hun "jeg ved ikke om du ved det normalt stopper vi når en falder af" - ehm ja men jeg havde ikke set det -.- DUMME MIG :/

Nå i dag er det nok mest en stille dag... Vi har tysk i første hvor vi skal se film også skal vi havde Anita i tre timer som nok bliver mest brok,brok, brok... ><

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar