Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


søndag den 20. februar 2011

Dam dadadam

Keder mig :S xD Har næsten ikke været på internettet hele dagen i dag xD

I går var vi på resturant for at fejre min mors fødselsdag :P Nana var bare farret vild i Lundegården efter rollespil :O Men heldigvis fandt vi hende hurtigt igen og kom kun ti minutter for sent :P

Ellers er der ikke sket så meget siden xD :P
Vi så en lidt underlig hundefilm i går om en hund som var "skuespiller" og ente med at blive brandhund og så har jeg spillet en del Nintendo og Sims 2 :P

Vi har faktisk næsten ikke lavet en skid i dag xD Vi kunne så meget men ingen gad noget :P  Den eneste som sikkert gad lå og sov xDDD

Jeg har da fået lavet noget kreativt!!! Jeg har fået lavet et kort til min mor til fødselsdag i morgen (hendes RIGTIGE fødselsdag) og så har jeg arbejdet lidt på mit skrabbe billede (den hvor skraber en ny farve frem med en pind - ja i ved hvad jeg mener xD) Men det meste af tiden lidt boring-things :P

For nogle dage siden talte Nana om at hun kunne give mig et makeover xD Det har ikke fået gjordt endnu :P Jeg tror heller ikke hun når det i denne vinterferie xDD

Det er egentlig underligt at komunerne ligger deres vinterferietider forskelligt oO Mange steder har de først ferie i næste uge  :O Og ja jeg har nok nævnt det før, men det irritere mig både og letter mig ... For på den ene side så kunne det være godt med bare nogle dage ferie mere (bare der sker noget xD) men samtidig ville jeg gerne have projektopgavekarakter xD

Mor og Nana er oppe og lave muffins :) - Madmuffins :O Med GRØNSAGER! Jeg kan ikke huske hvilken slags men det finder jeg nok ud af når jeg skal spise xDDD

Tror jeg vil gå ovenpå og hente noget... Da vi skulle skrive en novelle og læse op skrev jeg to og jeg har allerede lavet en video af den ene og nu har jeg lyst til at lave det med den anden xD - hvis i er interesseret kan i se den første her (selvom nogle nok har hørt den da det var den jeg læste op den dag vi skulle -.- xD Anyways)

Den anden er om den der James Blunt sang om en smuk pige som ikke kan blive hos ham... elller? Har aldrig fulgt rigtig med i sangen så jeg har bare brugt overskriften "You're Beautyful" :P

Men som sagt der sker ikke så meget; i morgen er det skoledag igen med lidt fødselsdagsspisning om morgnen, skal derefter hjem hos min far og derefter starter ugens system igen :P

Nå men hejhej mennesker xD

Tøffe
Marina Hansen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar