Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


fredag den 18. februar 2011

Bølger og Handivogne :S

Undskyld mennesker at jeg har glemt at skrive men var væk i nogle dage xD
Eller rettere sagt... En dag xD
Jeg var med min mor i Metro om torsdagen og gaaal deres vogne er handicappede :S De kan slet ikke finde ud af at køre -.- Som sammenligning er Føtex' og Bilkas meeeeget bedre xD :P

Ellers lavede jeg ikke så meget torsdag xD - Jo jeg spillede Nintendo og så tv - det var det xD
Der var et program vi så som hed "Verdens skrappeste forældre" og det var faktisk meget sjovt :)
Det var to børn fra England - en dreng som tog alt for givet fordi han var så forkælet, og en pige som lukker sig inde i sin egen lille verden og hader alle, som skulle til Indien for at prøve at bo hos en familie derover :P
Drengen blev hurtigt en del af flokken og følte sig mere og mere hjemme, hvor det først lykkedes for pigen den sidste dag xD
Men det jeg synes var sjovest var at da drengen kom hjem var det eneste han mor kunne komplementere var hvor meget han havde tabt sig :S xD Og sjovt nok opdagede jeg ik' en skid :S xD

I dag har jeg været i Waves og købe film til i aften :P ... Vi skal nemlig holde filmaften xD Surprice! :P
Jeg har også prøvet for første gang en hotdog med hvidløgsdressing xD men det smagte af lort fordi dressingen smagte af mayonaise >< Føj for Sjatan!!!!

 Njååååååååååååååååaaaargh til MAYONAISE >:( xD
Nå men det var det jeg lige havde her xD See 'ya :P

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar