Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


søndag den 13. februar 2011

Når lillesøster bliver voldelig :O

I dag besluttede vi os for at lave noget andet ... så det blev det til en gåtur i skoven xD
I starten tog jeg ikke mit kamera med men efter vi havde været nede og købe sodavand på tanken ombestemte jeg mig xD
Vi kørte lige hjem og hentede det og derefter tog vi afsted til Vestskoven :)
Det var flot vejr men meget koldt :O Især når man hele tiden stoppede for at tage billeder xD :P
Nana var sød nok i starten men senere blev det først til voldelig opførsel mod... ja noget så underligt som pinde :O
Hun fandt hele tiden "gåstokke" som hun også kunne finde på at smadre ned i is indtil hun blev træt af den og enten knækkede den eller smed den i vandet :S xD
Senere blev det værre og blev til muggenhed og agresivitet mod mennesker... især mig -.- det var ikke nær så sjovt :S xD
Da vi så kom hjem lavede hun pandekager... UDEN æg og jeg lavede lidt på billederne xD
Jeg fik taget 880 i skoven men gemte kun 61 billeder og 2 videoer :P xD
Men det var det meste af tiden en succes :P

Her kan du se alle billederne xD http://hestegalleri.dk/alb_vis.aspx?AlbumID=290618
Ellers er der nogle af de gode under her xD


Tja... igen har vi ikke rigtig noget at lave :/ Far ser tv, Nana ser tv på det andet tv og jeg keder mig ><
Måske skulle jeg skrive lidt på nogle af de historier jeg er igang med xD Det bliver nok ikke Cheetah for det her jeg prøvet og gider ikke rigtig :P Det bliver nok Ayin Changer - min fantasy :P

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar