Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


onsdag den 23. februar 2011

Det virkelig dumme snevejr >:(

Det har virkelig sneet meget i dag :/ Jeg kørte lidt for sent og det gjorde det ikke nemmere med alt det dumme sne -.- Men jeg kom ikke før i skole end læren så det var godt. Jeg prøvede at lave sådan et remember papir igen men det blev ikke lige så godt :S :P Men vil alligevel skrive tingene ned her xD:

- Niels har husket filmen i dag :) (det var godt xD)
- Jonas og Amalie blev kaldt sunshines xD
- Agnes var her ikke (hun kom for sent :P)
- Det sner virkelig meget :S (alt for meget)
- Drengene taler om fodbold -.-
- Keteranierne har flyttet skabet for at få en stikkontakt (bare godt for os for nu er papirerne tættere på xD)
- Frida vil hele tiden have at jeg skal flytte mig (det er træls -.-)
- Efternavnet Jensen lyder underligt på tysk :P
- Han synger dårligt! (ham i filmen xD)
- Du må have et godt liv og dú må have en god død (citat fra ghost)
- Mads står med hovedet ud af vinduet så det ligner at han kaster op xD (det gjorde Sebastian faktisk også)
- Lortemusiken er ALT for høj (det gør den endnu mere lortet :/)
- ÆD HOTDOG!!  (titel på sang de spillede xD)
- Gulerod tager lang tid at spise (i hvert fald for mig xD)
- Agnes og Simone er ved at få grineflip xD
- Sif ligger/sidder på bordet (bag os :P)
- ER JEG BLEVET DØV!? (Simone xD)
- Mads og Sebastian hører Japanese musik (og det gjorde Nicklas også derhjemme)
- Vinduet står åben oO (der blev skidekoldt derinde)
- Mads prøver at danse men det går bare ikke så godt xD (men har får en del opmærksomhed for det :P)
- Mads går rundt med en kold snebold og genere alle -.- (yeah thats normal...)
- Var oppe på tanken... Det var mums (Ja okay Peter?)
- Balle synes sne er irriterende ... især den sorte (og er han ikke ene om xD)
- Fuck et nedern arbejde at være postbud! (tja... xD? Balle sagde det :P)
- Nogle fløjter :) (ved ikke hvem xD)
- Anja kommer tilbage :O (ved ikke hvornår og det er på nedsat tid :))
- Nadia griner fjoget
- Ingen kan holde sin bøtte -.- (udover os, Frida, Nikoline, Lea og Cille)
- Agnes stak blyanten op i kinden på sig selv :S (mindre heldigt xD)
- Prøv at se hvor flabet han er! (det sjove ved dette citat var at det var Mads, den mest flabede i klassen, der sagde det xD)
- Olivia knipsede med fingrerne for at få opmærksomhed :I
- Peter er en oink (konstatering xD)
- Simone har lavet spise/spiser reglen om til tisse/tisser reglen :O
- Også fremlægger han fucking tirsdag! (det sagde negative Peter >< xD)
- Anita kommenterede mit viskelæder :O (det er fucking grimt!!)
- lille samtale:
Peter: prøv at se denne besked: Vil du med til MGP hygge hos Lisbet på lørdag?
Balle: Hvem har skrevet det?
Peter: Min mor
Resten af klassen: Hahahahah xD
- Alle har deres computere fremme igen (selvom det ikke er mere end to minutter siden Anita bedte om at få dem væk -.-)
- Fuck man! Jeg er kommet til side 83 (Ja... Nadia er langsomlæser xD :P)
- Simones far er underlig oO (Hun fortalte hvad han gjorde xD)
- Agnes forbyder folk at åbne deres munde (men de gør det alligevel :P)
- Shlash er en wannabe!
- Agnes' tegning ligner H.C. Andersen (efter hendes egen mening xD)
- Jeg er mega dårlig til at kaste papirskugler xD (jeg rammer aldrig skraldespanden)
- 7. klasse kom ind og larmede -.-
- Pik, pony og røv-og-nøgler (navne som Agnes fandt på xD)
- Kebach Wanker! (det var ikke mig der sagde det!!!)
- De kaster med sne, appelsiner og bananskræller indtil 7.x :S xD
- Simone tegner underlige heste oO (stor nyhed!!)
- Der er snebolds mellem klasserne xD (indendørs :O)
- Peter synger -.- (igen)
- Agnes er irriteret over sin tegning xD
- I'm preagment (en sætning jeg lige pludselig kom i tanke om lige pludselig :b)
- Stolen har mistet en af sine hjul (woah xD?)
- Kebach fyrede en kapsel ned i knæet på sig selv :S xD
- Alle har Pumani på hjernen (en sang xD)
- Agnes dissede mig to gange i træk :S
- Der foregår en dum situration om Mads og en stol -.-

Det var sådan set det xD.

Efter det kom jeg ned på byggeren men alt arbejden (næsten) var taget :O Og når jeg fandt noget så måtte jeg ikke :O Sara prøvede at stoppe mig for at feje kaningården med det virkede ikke xD Jeg er for stædig (og for stærk xD?)
Det virker underligt men jeg laver faktisk for meget :O Nu er det åbenbart blevet så slemt at jeg skal holdes tilbage xD Om det hjælper? Ikke rigtig :P - Jeg bliver bare mere desperat xDDD

Jeg skulle ride Pride i dag :O :S
Jeg har næsten ikke redet hende for nylig og slet ikke efter alle hendes store bukketure :O
Jeg fik en masse gange fortalt hvad jeg skulle og ikke skulle og selvom jeg godt ved det er for at informere mig kunne jeg godt mærke det gjorde mig liiidt nervøs :S
Heldigvis var hun sød nok xD Hun ville nogle gange gerne afsted og prøvede at tage magten men det gik heldigvis over efter få skrift :-) Det virkede faktisk om at Sara havde flere problemer på Tyson :O Han gad ikke gå over ved spejdergruppen op til flere gange og det blev så slemt at vi måtte bytte hest så jeg red Tyson.
Han var dejlig med mig xD Han stoppede slet ikke, men travede til gengæld hurtigere :)
Mig, Natali på Gneisti og Katarina på Nanok tog først en galop hvor det gik rigtig godt på den lidt langsomme måde :)
Bagefter skulle mig og Cille på Pride tage en runde xD Tyson var helt vildt tænt på han lavede seriøst skæve shcenkelvigninger ned ad bakken og gik nærmest sidelæns som gjorde mig lidt nervøs, men jeg prøvede bare at give ham løse tøjler som jeg har lært at jeg skal gøre :) Og da jeg så endelig gav ham lov til at løbe så var han som skudt ud af en kanon og jeg kunne sagtens forestille mig at hvis jeg havde givet ham helt løse tøjler bagefter var han løbet så meget han kunne :O Men anyways det var fantastisk xD

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar