Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


mandag den 7. februar 2011

Grineflip under fremlæggelse :O

Det gik rimeligt under fremlæggelsen xD
Læste ikke op :D - men lavede mange upsere -.- ÆV!
Først da vi kom til vores film gik det lidt galt :O
Agnes som stod for filmen kom til at spole så min stemme (jeg var speaker xD) blev hurtigere end normalt
Er i gal jeg fik grineflip xD og kunne ikke stoppe igen før vi var mere end fem minutter eller sådan inden i filmen EFTER vi havde sat den igang uden spol xDD :P

Efter fremlæggelsen kom jeg ned i klubben, spiste min mad MMmmmm... :b og gik derefter ned og lavede arbejde xD
Der var en hel boks der skulle tømmes og det brugte mig og Simone så meget af tiden med :O

Tip: Hvis du ikke vil have en MASSE arbejde især med trillebøre så vent ikke mere end fire måneder med at muge ud i din heste/gedeboks xD

Efter det red jeg Nokke lidt :D <33 Men bare kun skridt og trav :)
Dawn fik også lov til at prøve og hun fik lidt trav også 8D Hun synes vist det var meget sjovt udover at hun var meget bange for at falde af :O xD It was her fiiiirst time xDDD



MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar