Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


torsdag den 10. februar 2011

Den dag klassens klovn var væk...

Så er der en del ny opdatering for der er sket liiidt meget i dag der er spændende at skrive om xDDD

For det første fik jeg min engelsk stil tilbage i første time... det var sådan en fristil vi havde 1 ½ time til og jeg synes selv den var pænt god, men havde blandet nutid og datid sammen så fik kun 4 -.- scheisse

Udover engelsk stilen fik vi en bog vi skulle læse :) - Frikvarterene reddet xDDD
Men mange klagede over den fordi nu havde de jo pludselig lektier for ><

John (vores Matematik lærer) var syg så i stedet havde vi B'ernes dansklærer i både matematik og samfundsfag :O ... Matematik var lidt kedeligt færdighedsregning -.- Men i samfundsfag så vi en film - KORT film for den varede kun 33 minutter. :)
Men gaal den var speciel. Mange af de film man ser i skolen er bare sådan så man tænker: "phf... og hvad så den var der da ikke noget godt ved!!" men lige præcis denne her synes jeg faktisk var ret godt lavet og spillet :O



Jeg må indrømme den havde... sine... klaaaame scener men okay det hjalp til med at understøtte handlingen:
Altså, der var denne dreng, Niels (sjovt for det hedder vores tysklærer også som vi skulle have haft liiiige bagefter denne time xD) som gik til håndbold. Bogstavelig talt var håndbold hans liv! Han var målmand og hans hold var lige kommet i finalen om Danmarks Mesterskabet... Træneren holdte en fest og da han så Niels sammen med hans kæreste, Pernille (hvor jeg er næsten hunderede procent sikker på at jeg har set skuespilleren før) tilbød han at de måtte låne hans værelse... De gik derop og var lige ved at "gøøøøre deres buisness" da Pernilles mobil ringede og hun gik ud for døren... det viste sig at hun skulle hjem og hun forlod huset uden at vække Niels (som selvfølgelig er faldet i søvn)... Midt om natten vågner Niels af en eller anden giver ham et blowjob (ja lidt eiw :S) og han tror det er Pernille... men da han vågner rigtigt og ser sig omkring nedeunder er der kun én person i huset... Træneren...
I weekenden tager de til mesterskab og inden da tager Niels og trænneren ud og snakker sammen.. trænneren giver også Niels nogle nye sko (ret så mærkværdigt?)... Niels opdager så efter at de har delt værelser ved at trænneren lægger hånden på ham at det muligvis er ham der gav ham "we know" og stikker af ned til en strand... Der ringer Pernille og ønsker ham held og lykke som giver ham ny energi så han går kampklar tilbage til lejren... Holdet vinder pokalen, men natten inden de skal hjem finder man ud af at det VAR trænneren der tændte på Niels... for nu ser man ham bolle ham i fuld skærm (føj føj føj føj :S) Men Niels er så forskrækket at han nærmest er stivnet og han virker meget stille og pinlig berørt på busturen hjem... SLUT... Meget åben slutning, men jeg tror heller ikke mange ville se mere om hvad trænneren nu kunne finde på :S...

Efter den hårrejsende time (eller hvad vi nu skal kalde den xD) Skulle vi have tysk... Meeen denne NIELS kom ikke fordi han skulle hjem til sin datter :O Så vi havde Martin -.-

Til alle dem der ikke ved hvem Martin er så er han en wierdo vikar som vi havde som tysk lærer i en hel måned :O

Det var her jeg opdagede at Mads ikke var der... Mads kan man rolig kalde klassens "klovn" for han får altid ALLE til at opdage hans tilstedeværelse når han er der... også er han pænt flabet ><.. Nå men Btw han var der ikke og tilgengæld begyndte mange ... Især to piger og to drenge (nævner ingen navne) at snakke på liv og løs i mund på hinanden og grinne :O Udover dette som selvfølgelig var en lidt irriterende ting i længden >< var der også noget historisk over denne time... Det var første gang Martin fik klassen til at le :O
Han fortalte at han havde fået hele 7. klasse til at tro at der var skjult kamera når han var der... men IKKE med nogen af de andre lærere xDD Mange piger fortalte han var bange for at se "grimme" ud rent tøjmæssigt, men vi synes bare det var morsomt at de faldt for det xDDD Senere fandt vi så ud af at Mads havde pjækket!!! FYBABBAB ÆLLING

Dyaret (Bluie) var irriterende og forstod ikke seletrænningen så vi begyndte på i går så jeg vil prøve en ny teknik i morgen... hvis jeg får tid xD

Jeg red Tyson lidt i dag og fik god galop og alting :P

Tja... ellers er der ikke sket det store xD så det var det :P

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar