Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


mandag den 21. februar 2011

Dub-i-dub

...i dubi dub dub dub.. Det sang jeg mens jeg sad på Tyson og skridtede xD Anyways

Det var første dag i skolen igen og det var det en super dag til at prøve noget nyt... like RANDOM STUFF!! xD :P

Det blev til et random-remember hvad folk gør-papir som også blev offer for Agnes' Bowie fever -.- og næææsten også MJ :S

Der står så mange ting så jeg gider ikke rigtig at skrive beskrivende hvorfor jeg skrev så nu kommer det bare lidt random placeret :P
-Ciller griner sig selv ihjeld igen :O (Hun griner så det lyder som om hun har åndenød)
- Pariserhuer er ordn'li seje (så på én xD)
- Slikkepinde er irri -.- (især når Simone køber for mange :S xDD)
- Simone eeeelsker flødeboller (det sagde hun selv :P)
- Ich liebe dich (citat fra ghost på tysk :))
- Hvorfor spiser han dig altid (en underlig sætning der blev hvis man udskiftede verbummet med spise-spiserreglen ;))
- Peter paraoderede MJ's aouw (ingen kommentarer xD)
- Tysk/engelsk er underligt (dvs. når tyskere oversætter engelske film :P)
- Fremlæggelser i morgen, men først karaktere om en uge -.- (ÆV!)
- Han glæder sig til at spise festen xD (Ja you know... :P)
- Keteranierne pjekkede fra klassenstid :O (FYBABBAB ÆLLINGER!!!)
- Hvis du bliver blind så råb! (lidt specielt citat fra film xD)
- Der lugtede på gangen (og det var slemt :S)
- Min far spiser cyklen for mig xD
- Balle vil ikke låne Anita sin mobil (hahah xD lol :P)
- Husk at spise stegepanden med olivenolie (så random kan en sætning blive hvis du putter spise ind istedet for smøre xD)
- Mads slog chokopops til pulver :O (og nogle ville have det bagefter :S xD)
- Simone har to Trunter xD (en hest og en hund :P)
- Simones tegning ligner en ko!! (og så er det ikke engang løgn xD)
- 80års støv, der blev til 80års røv xDD (så nemt kan en sætning misforståes :P)
- I banken går man ind for at spise penge oO
- Simone overvejede at tage sit ben ned i skraldespanden :O!!! (det ville ha' været så grinern hvis hun havde gjordt det xD)
- De kører så fucking dårligt de gårdmænd!!! (det sagde Balle xD)
- Der er en Cola Light ved siden af skraldespanden (woaw xD?)
- Jeg synes at Lise er genial til at spise (ehm... egen grim sætning xDD)
- Aria eller Amin er popcorn :O (det råbte det ud i hele klassen xD)
- Peter vil klæde ud som gammel mand :S (eller panda)
- Agnes skriver blad hvor man skal spørge stjernerne om noget xD (hvor vi både skriver underlige svar og spørgsmål :P)
- Jeg fandt min stol :O :D
- Jeg hedder også John! ER det ikke sjovt? Hilsen John (et spørgsmål til John Travolta :P)
- Nogle har en underlig samtale om flødeboller :S xD
- Marc laver pedosmile og står på en gaymåde :O (ifølge Agnes xD)
- Anita kaldte tre drenge for "tantegruppen" xD (hahahah tag den!)
- Sikke en ordenlig omgang gylle (et vildt mærkeligt citat fra ghost :O)
- Der er en film hvor de prøver på at stjæle månen oO (Peters underlige citat)
- Klassens ligner lort igen (godt jeg ikke var duks xD)
- Nadia er fatsvag! (seriøst det var hun!!!)
- Steven-Charles Jaffe xD (seriøst hvem gider at hedde det xD!?)
- Alle er desoriterede da vi skulle sætte computeren til i tysktimen :S (Nicklas var gået xD)
- Agnes skrev på mit remember papir :O!! (det skal ikke Bowie inficeres xD)
- Jeg tror du hører med røven, så prøv at rejs dig op (hahah xD Balles seje kommentar :P)
- Sidney Lee stræber efter en kvindlig udgave af ham selv :O (svar til spørg stjernerne xD)
- Jeg tror jeg flytter til England (bare gør det Peter! så bliver alle glade xD)
- Amalie og co. er højrystede og forstår ikke en pind!!! (og det er ekstremt!!!)
- Vi spiser hinanden i frikvateret xD (sjoveste sætning i dag man :P Eller det synes jeg i hvert fald xD)
- Bowie går efter 15-årige piger :O (!!!)
- Peter synger Pheanias og Ferb sange :O (han er mærkelig!!)
- Miley Cyrus synes at hun selv synger dårligt xD (diss!)
- Simone skriver på Omegle og skriver næsten kun MJ og NO (WFT!! xD?)
- Chokolademunde? (hvor kom det lige fra oO?)
- Micheal Jackson mener at en af hans brødre kunne være interesseret i Amalie fra Paradise :'> (hahah NOT xD)
- Agnes vil slå Simone ihjeld oO (som altid xD)
- Mine bukser falder ned!! (og det sjove var at det gjorde de ... altså Peters xDDD)
- Der er koldt i klassen :S (bare lidt xD)
- John Travolta er tranvistit!! (:O)

Tja det var det xD... God underholdning til fritkvarterene når du hverken har musik eller gider at lave underlige blade og en god øvelse i spionatie xD (ps ikke alt er lige sandt :P Husk på at jeg kun er en 15-årig underlig pige :P...)

Efter lang skoledag kom jeg ned til ninoen :) Jeg tog hende ud og sprang lidt, men slap ikke for at kravle ind i de dummeste kroge for at fiske hende ud for nu kunne godt springe de 40-45 cm den der kasse jeg har stillet for er :O :S Men til sidst snød jeg hende!! In your face!! Dyaret klarede det okay indtil hun midt på en bane snød udenom oO Det gør hun fand'me ikke tit! Nå men da hun skulle igen blev hun helt damp (og mere end hun plejer) for hun løb virkelig stærkt udenom og rundt i hele kaningården som en skræmt gris :O Jamen nino dog!!!



Efter det var der ikke lige andet at lave så jeg ville gå op og sige farvel... men Anny så pludselig desorienteret ud da jeg ville gå og jeg fandt snart ud af hvorfor... Hun ville have at jeg skulle ride en lille tur på marken med Tyson :O :D Det siger man bare ikke nej til!! xD

Jeg gik ned og lavede lidt arbejde (selvom Anny havde sagt der ikke var noget) og nåede næsten det hele før Tyson var klar... Tyson var sød i den ene runde trav vi fik og da vi bagefter skulle galoppere hele vejen rundt blev han simpelthen så glad :D Han løb stærkt (men ikke ukontrolleret!!) så de andre næsten ikke kunne følge med :O Og han snød lige et hjørne af xD skøre hest :P
Vi skulle skridte ned af en bakke men jeg kunne mærke at det synes Tyson ikke godt om... han travede friskt ned :S xD Heldigvis er Tyssebær nem at stoppe så jeg nåede at få ham i ro nede ved bakken...
Da alle var klar tog vi den gode strækning... Der var god fart og det var som altid helt fantastisk! De andre synes også det var en god galop vi fik :)

Anny har sagt at jeg også kan hjælpe med at krudte ham af onsdag og torsdag :D så det glæder jeg mig til (hvis det bliver til noget selvfølgelig ;))

Nå men det var hvad jeg lige havde lige nu mennesker :P (inden i går er der et link nedenunder som har givet dette indlægs overskrift - enjoy xD)


MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar