Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


søndag den 27. februar 2011

Førstehjælp (o:

Det har været en riiigtig travl weekend :O
Jeg skrev ikke i går for da jeg kom hjem var jeg lidt træt så jeg gik i seng ;)
I går kørte min far mig til knaldertkørekort også skulle jeg selv køre hjem xD
Der har været førstehjælpskursus både i dag og i går hvor vi fik fri cirka 13-13:30 begge dage :P
Jeg er den eneste pige ud af 10 personer :O Men der er fire drenge som går i min parralelklasse xD
Første dag skulle vi prøve at lave førstehjælp på hinanden hvor vi skulle lade som om vi var bevistløse, men havde vejrtrækning :P
Jeg var sammen med en dreng som går på en skole liiiidt langt væk der hed Morten så vi kendte ikke hinanden ... Jeg kunne godt mærke at det gjorde mig lidt nervøs :S xD
I dag har vi lavet førstehjælp på dukker der skal forestille bevistløse uden vejrtrækning... Jeg var igen sammen med Morten men denne gang var det ikke så slemt når jeg ikke skulle ned og røre ved ham men bare se på når han prøvede og han skulle se når jeg prøvede xDDD
I pausen i dag spillede de fleste enten bordfodbold eller airhockey og jeg prøvede også én runde mod en dreng fra Rosenlund, men tabte stort xD - 5-1
Efter pausen havde vi teoretisk prøve hvor jeg var sammen med drengen fra Rosenlund og en dreng ved navn Daniel fra Hedegården. :)
Mit job var at skrive så jaaa... jeg lavede ikke så meget xD
Og vi bestod :P



Udover at være til kørekort så var jeg også ude i Bilka og kigge på havefigur med min mor i går og var i biografen med Agnes, Simone og Nicklas :)

Vi fandt ikke nogen stor figur men min mor købte en lille panda som skal stå på trappen :P
Det var en lidt hurtig gennemgang da jeg også skulle hjem og i bad osv.

Da klokken var kvart over fem kørte vi ned og ventede på stationen... xD
Agnes og Simone kom senere og jeg blev nødt til at hente Nicklas på perronen :P
Inden filmen tog vi lige lidt McD mad hvor alle, undtagen Nicklas, fik noget mad :)
Derefter købte vi snacks og gik ind og så "Sanctum" :D

Filmen var god, men meget speciel :)
Der var både lidt (meget lidt) splatter over den, overlevelsesfilm og adventure over den xD



Den handler om denne gruppe mennesker som bruger deres liv på at udforske en kæmpe stor hule nedenunder jorden. Iblandt denne gruppe finder vi hovedpersonen far, Frank. Joshua er træt af at hans far kun bruger sin tid på at efterforske huler og er lidt ved siden af ham af den grund..
En dag tager Joshua, sammen med den rige Carl og hans kæreste Victoria, som er klatre, ned for at besøge den øverste base i hulen... Men alt bliver pludselig en kamp mod tiden da et stort uvejr former sig over jorden og får vandet i hulen til at stige... Den ender med at Joshua, Frank, Victoria, Carl og Franks eftersøgningsmakkere George og Luko bliver nødt til at flygte længere og længere ned i hulen. I takt med at overlevelsen bliver sværrere forsvinder mange i denne gruppe og til sidst der de kun Joshua, Frank og Carl tilbage... men mens Joshua kommer tættere og tættere ind på sin far som person, bliver Carl mere og mere besperat på at rede sit eget skind at han forræder den lille flok op til flere gange...

Vil ikke fortælle slutningen da den stadig kører i biografen xD :P

Jeg har også fået konstateret af min cykel er livsfarlig :O
En skrue som holdt baghjulet er gået af så nu må jeg ikke kører på den før den er lavet xD
Men nu cykler jeg på min mors cykel -.- Og den er ikke spor sjovt altid :S

Nå men så er der ikke så lang tid til at jeg skal cykle over til min far, laver de lektier jeg mangler, pakke skoletaske og måske, hvis far har lagt det på, spille Sims 3 bagefter xD... Og hvem!? Måske er der noget lagkage tilbage :P? xD

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar