Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


torsdag den 10. februar 2011

Tja .... xD?

Ja der sker ikke så meget lige nu men blev ligesom tvunget til at skrive af Agnes -.-
Nå men der sker ikke så meget
Min far spiller byggespil igen xDD Han spiller det hele tiden >< Det er vist noget med at man skal sørge for at fjerne sten og ujævnheder i vejen, bygge broer og samle guld INDEN tiden løber ud :O - Det er sindsyg svært efter min mening :O Hahahah xD

Nana var hjemme hos en veninde som tog billeder af hende med en Ananas og fake øjenvipper... og selvfølgelig kom kritikeren op i mig da jeg så dem :O xDD - Hun havde beskåret hovedet af, næsten fingrerne og et af dem var dårligt stillet når man zoomede ind, men jeg må indrømme... Hendes veninde er bedre til at bruge photoshhop end jeg er :´S xDDD

Jeg tror faktisk gerne jeg ville til New Zealand hvis det lå tættere på Danmark. Der er så flot der med så mange får og flot natur i form af både jungle og marker. Det ville være rigtig godt til at forbedre min fotograf stil.



Lige nu er der Lidl reklame i fjerneren xDD meget kedelig at se på :/ gider bare ikke at skifte xDDD

Jeg skal måske i biografen på lørdag xD min far skal ud og spille golf igen :/ Så mig og Nana skal vælge en film også har han sagt at han giver en gratis biograftur xD så har vi i det mindste noget at lave xDD Det jeg bare ved med sikkerhed vi ikke skal se er den der hedder "den store bjørn" eller et eller andet... Dén lyder virkelig underlig/kedelig

Nu skal Stine også på banen xDD en Alphabeat sang der også er god :P


Nå men det var det jeg lige havde at sige... xDDDD

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar