Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


tirsdag den 15. februar 2011

Krøller eller ej xD :P

I går skulle jeg have balsam kur :O Og det gav fiiine krøller (host not) som alle (to) skulle kommentere :P

Til ridning i går red jeg Gosha :D Og vi havde min aller første ridelære Rikke som underviser :O Hun plejer ellers normalt kun at være inde i det lille ridehus og undervise men hun var vikar for Sally xD
Det gik fint udover at jeg måtte kæmpe med Gosha om rigtig galop på den ene volte -.-

I dag vil der være kaninstævne på Midgård :) Jeg har fået lov til at tage Cuti med i stedet for Bluie da hun er helt vildt handicapped i selen :S

Ellers skal der ikke ske noget specielt i dag ... jeg skal lave lidt lektier :( og så bare slappe xD

Er du gal hvor har Anita også givet os meget for :O Vi skal både læse en roman (eller så langt vi nu kommer :P), starte på at skrive et essay, læse engelsk og skrive spørgsmål dertil og nok også noget mere som jeg ikke kan huske xD

Ifølge planerne de næste par dage sker der lidt mere end den første del af ugen :)
I morgen skal jeg over til vores gudmor og sove og måske lave noget i dagtimerne derovre xD
På fredag er dagen fri men fra aften af skal vi have overnatning med gyser osv. :P
På lørdag holder min mors fødselsdag på Jensens Bøfhus xD
Og ... tja søndag skal vi over til vores far igen og finde på noget der :P
Så det er kun i dag jeg har tid til lektier :/ Æv



Det er helt vildt underligt :O Før i tiden da jeg aldrig var på msn om morgnen var der næsten altid mennesker på men nu er der ingen -.- Menneskerne sover alt for længe xD Det kan jeg måske også i morgen :P

Nå men over en time endnu til ingenting xD Også på bygger for at hjælpe med fodring :P

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar