Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


lørdag den 12. februar 2011

Filmdag part 2

Ja så fik vi set Back to the Fucture 3 xD Hel klart western :P Marty skulle "danse" det gik bare ikke så godt xD Men  hva så han var bedre til moonwalk end jeg nogensinde vil blive :P

Ja det er nærmest blevet standart så der kommer også et lille referat her xD :P
Marty er fanget i 1955 og Doc er røjet tilbage til 1885 hvor cowboytiden stadig finder sted i deres by...
Sammen med Doc fra 50'erne finder Marty tidsmaskinen og får den i stand... men da Marty skal til at tage hjem ser han at Doc vil dø - 5 dage efter han havde skrevet brevet. Derfor tager Marty tilbage til det vilde vesten - dengang hans slægt kom til Amerika og hans oldefar - William McFly - var den første McFly i Amerika. Han møder også hans slægt men desværre også bøllen Bufurd Tannen som normalt bare bliver kaldt "Gale Hund". Marty finder Doc og fortæller ham historien men som tiden ændre sig så er det pludselig ikke Doc der er i fare for at dø - Det er Marty på grund af hans afsky overfor at blive kaldt "kylling".. Men lidt efter lidt lære han det endelig at det ikke nytter og alle kommer uskadt i behold... altså næsten da... Marty er den eneste der kommer hjem, men pludselig viser det sig at Doc har bygget en ny tidsmaskine... ud af at tog... Han er blevet gift med Clare fra fortiden og de har to børn - og en tidsmaskine... tjaaaa... det skal nok blive sjovt xD (men der er ikke mere :/ Scheisse)

Jeg fik lige set Traileren fra Tangled igennem igen xD Jeg havde skrevet forket før >< -.-
Men det var ikke det eneste jeg opdagede :O Nogen scener i traileren er overhovedet ikke med i den færdiglavede version :O Hvordan kan det være? oO

Min far spolede så bagefter over på boksning xD også spillede de SAW musik :O Jeg blev herre hyber xD Får DEN kendte jeg :P Det er jo det der er det sjove med filmmusik... en sang kan meget ofte lægges sammen med en film xD - Som Saw, Narnia, Jaws og Back to the Fucture :D :P

Nå men resten af aftnen står på kedsomhed og imorgen har jeg heller ikke så mange planer så der kommer måske maaange indlæg herfra i morgen xD :P

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar