Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


torsdag den 2. juni 2011

Spejderhagls fobi :S

Så har vi haft overnatning xD
Vi så kun fire film og resten af tiden indtil klokken 4 i nat har Agnes og Simone talt med en jyde ved navn Rasmus oO Intet liv! xD
Simone spiste herre mange spejder hagl og de lå bare OVERALT om morgenen :S Helt smeltede og ulækre :S ADR!

Jeg fik 10 i min eksamen i går :O Fuck yeah!
Var sindsyg nervøs inden jeg kom ind :S Blev det bare mere og mere
Et godt tegn på at jeg ALDRIG skal komme tidligt til eksamner mann!
Ventetiden tog livet af mig :S Især når alle fik enten 12 eller 02 :O Det er altså et stort spring :S

Lille journal over mine symptomer for før-eksamens-streds:

1. trin: Jeg sidder og har stille hjertebanken
2. trin: Hjertet banker stadig højere
3. trin: Hjertet banker så højt at jeg må trække vejret tungt
4. trin: Jeg kan ikke stå stille men går rundt i ring
5. trin: Trangen til at have noget i hånden bliver stor, hjertebanken og trang til Walk-about
6. trin: Jeg bryder sammen

Jeg håber snart de mennesker er færdige! Min telefonregning bliver fucking stor :O
Nå men lidt om hvad film vi så i går xD HEEEERE WE GOOO :P

Første film :) Vi har set 1'eren men det er noget tid siden xD
Hele filmen er håndholdt :O :D
I 1'eren følger vi en tv journalist og hendes kameramand ind i et besat hus hvor der er mange zombier
I 2'eren er kameramanden død og man tror det samme om journalisten. Huset er spærret af og kun få agenter og en der påstår at være for sundhedsministeret kommer ind.
En af agenterne har fået ansvaret af at bære et kamera inde i huset under hele processen, men efter et angreb af nogle af zombierne går linsen i stykker...
Men det viser sig de ikke er alene. Tre unge har fundet en skakt under bygningen i kloakken hvor de flygter fra politiet men kommer ved en fejl ind i huset hvor der også er en brandmand... En af de unge drenge har et kamera som han filmer med.
Agenterne finder børnene efter at brandmanden blev skudt ved en fejl og snupper deres kamera.
Senere i forløbet går deres kamera ud p.g.a. manglende strøm men som en frelsende engel kommer journalisten fra 1'eren med hendes videokamera og de fortsætter.
Men intet er som det ser ud da journalisten også er besat... Men på en anden måde end de andre zombier...

Efter det tog vi aftens mad også så vi Scar xD (En gyser vi har set lidt af i klassen men som vi ikke har fået set færdig :P ....)

Joan har forladt som hjemby efter hun var blevet totureret af sindsyg seriemorder som vil have Joan og hendes ven til at lege en speciel leg: For ikke selv at blive skadet for livet skulle de sige at den anden skulle dø. Joan ender til sidst med at bukke efter og sige at hendes veninde skulle dø men hun er bestemt ikke glad for det. Hun dræber morderen og flyttede. Men nu mange år efter er hun vendt tilbage for at lykønske hendes niece Olympia. Men igen sker der mystiske ting i byen. Trods seriemorderens død er han leg stadig igang da den stille gymnasiedreng Paul har fået den idé at overtage hans værk...

Næste film var Shelter xD Det var Agnes mest der ville se den men det var mig der helt mutters alene fulgte med fra start til slut oO

Psykitiaten Caroline får en yderst mærkelig patient ... Han er personlighedsspaltet... Og faktisk mere end det... Han viser sig at være en utroende fra 1800-tallet der vendte gud ryggen og dermed blev forbandet af heksedoktoren Morilla. Nu blot 200 år efter går han rundt og hiver sjældene ud af folk omkring ham for at lede efter sin sjæl. I starten tror Caroline bare det er rutine bessøg med patienten men hun kommer på andre tanker da mandens to personer: Adam Sader og David Benburg, begge er døde og at der hele tiden kommer flere personer til sortimentet...

Faktisk rimelig spændende xD

Den sidste inden vi stoppede og holdte telefons maraton var Cloverfield... En katestrofe film om hvordan nogle monstrer angriber Manhattan

En grupper mennesker lykønsker deres ven Rob, der skal med sin kone til Japan. Men han når aldrig afsted fordi en stor gruppe monstrer pludselig angriber (var på toilettet mens det skete :/ SHEISSE) Deres fest bliver til flygtforsøg ud af byen, men det er ikke nemt at slippe væk når Rob hele tiden vil hen og redde sin elskede kone der er fanget i et højhus
Den var også håndholdt xD
Slutningen var speciel oO ...

Tja det var det xD

Jeg red Pride i går :P
Den var sød nok men vi fik ikke så meget galop xD
Lisbeth havde ridningen :) Hun synes jeg red godt :O :D

Nå klokken er mange og jeg er taget til fange xD
Vil lave lidt Livet uden dig til hg også må jeg nok også hellere op og lave lidt dansk oO

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar