Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


søndag den 26. juni 2011

Fybabbab >:( xD



Nu har jeg igen ikke skrevet i lang tid :S xD Jeg glemmer det hele tiden :P
Har fundet en ny version til KYE :O :D Nu kan man få dem til at ligne lidt hvis man så film på tv'et :D Det hedder widescreen men kalder det bare wide :) - KYE wide xD Det lyder herre sjovt at sige :P

Jeg er gået tilbage til barndommen :O
Den dumme ged til Bella væltede mig da jeg skulle have hende ind i hendes indhegning her for nogle dage siden så jeg har fået knæsår igen :S xD Det har jeg ikke haft siden jeg var 10-11 år ><
Det slemmeste kom der heldigvis ikke betændelse i men det lille på venstre kom der oO
Vi rensede det nok ikke så godt fordi det andet så så slemt ud xD
Ser total dum ud når jeg skal ned og tage stikket ud af computerne :S xD Total akavet :P
Men det er ikke det slemmeste :S
To dage i træk har jeg ikke kunne sove til længere end til klokken KVART OVER SEKS! på en FUCKING WEEKEND!
Det har jeg i hvert fald ikke gjordt længe :S
Normalt kan jeg sove til klokken ti eller elleve i weekenderne men ikke denne weekend xD


Aprospros weekend og opvækninger så er min verden nærmest vendt på hovedet for tiden :O Har skulle tidligt op i weekenderne for at hjælpe med at morgenfodre på byggeren og sove længe i hverdagen for der havde vi læseferie >< så er det heller ikke nemt xD
Føler heller ikke det er ferie nu oO Skal nå SÅ meget :S
I morgen: bygger sommerlejr til og med fredag - dermed ingen blog :/
Lørdag når jeg er kommet hjem fredag: afsted til Dynt og bo i sommerhus indtil søndagen to uger efter - sikkert ikke blog for der er ikke internet ><
Mandag når vi er kommet hjem søndag: Afsted til Prag og være i fire dage - ingen blog selvfølgelig xD
Torsdag og frem til femte uge i sommerferien: FRI!!!! Der vil jeg sikkert blogge en del hvis jeg husker det xD Der har jeg i hvert en fald en del at tale om :PPPPP
Femte uge af sommerferien: Være sammen med veninde i nogle af dagene :) Måske i tivoli og ud og tage billeder da vi begge har pasion for fotografering :DDDD - Nok sommetider blogging :P
Sjette uge og indtil skolestart: INGEN PLANER xD Nok bygger og afslapning :P

Starter om fredagen den 13. August eller sådan xD
Skal så på tur om mandagen og er ude i kajak indtil onsdag også resten af ugen finder vi ud af hvilke engelsk og matematikhold jeg skal på :) Må huske at blande mig overmeget med toget derud den mandag xD Skal jo finde kontakter :P

Æv skal i seng nu :/ I kan lige nå at se min NUTTEDE FREGNEDE BLONDINE XD (undskyld hvis jeg har lagt den ind før men jeg har ikke til at tjekke det :P)

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar