Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


onsdag den 22. juni 2011

Skoleafslutning :)

Av da jeg vågnede her i morges gjorde det vildt ondt i min hånd :S Så pressede jeg bare hånden tilbage til det sagde knæk også virkede den arm sku igen Oo Wierdo mig xD

Der var skoleafslutning i går :) Det var nu meget hyggeligt :D
Vi startede på skolen med at høre skoleinspektøren også hører nogle sange fra 5. klasses teaterstykke
Der var under en bestemt sang hvor at børnene startede på gulvet men senere kom op og dansede hvor Agnes fik grineflip! :O HAHAHAHA xD

Der var også to fællessange og ved den første sang jeg mere eller mindre stille med og på den sidste fik jeg også Agnes til at skråle med på sangen XD

Da vi skulle op og få vores eksamensbevis skulle vi så skrive vores navn på sådan en tavle og gå vores vej igen :)
Mit navn blev ret hurtigt skrevet og grimt men sådan er det XDD :P

Så så jeg endelig min dansk stil karakter :D Jeg havde FAMNE kun fået 7 :O
Det skuffer mig erdeles >:(
Havde fået 10 i skriftligt retstavning og læsning :O Det er første gang jeg har fået mere i dem end i stilen xD

Efter det gik vi over i bowlinghallen og spiste :) Først satte jeg mig ved siden af Frida med Agnes på den ene side men fordi Cille så gerne ville sidde der og vi byttede plads kom jeg til at sidde ved siden af Peter oO
Gal noget fedtet mad han valgte :O Godt jeg kom til at tage for meget gullerod xD

John holdte også tale for os :D
Han havde købt nogle ting til hver af os som fortalte en historie om hvem vi er :D
Det var sindsyg godt fundet på :D
Da jeg blev kaldt op havde den før mig (vi gjorde det sådan at den der kom op tog sin ting, hørte sin historie og trak en ny ting i en orange pose) trukket et sæt farvekridt op :O
Tja ... og det ved vi alle sammen godt hvorfor ikke xD?
"Hvorfor skal du have 25 jumbo kridt? Jeg har kun kendt dig i nogle år men hver gang man ser Marina så sidder hun og tegner. Og det er også fint nok det er din måde at koncentrerer dig på. Også er det virkelig spændende at få dine regnelapper med alle mulige små finurlige tegninger og det tror jeg også censor synes"
Hahahah xD Den var nu da meget godt :P xD
Agnes fik en skitseblog fordi hun skriver så godt og Simone fik et viskelædder fordi hun skriver på bordene xD
Balle fik toiletpapir hvor der står kloge ting folk har sagt og Cille fik en masse notesblokke formet som talebobler :P
Nikoline fik tape til at kliste for munden på drengene og Niklas fik en computerlampe :P...



Men da Peter så startede morskaben XD
Han fik en kompas nøglering fordi.... PRAG TUREN selvfølgelig xD
Da John fortalte om hvordan Peter bare havde valgt sin egen vej i Prag og han (John) måtte bruge sine 3 fritimer i Prag på at stirre på mennesker i håb om at det var Peter så flejnede vi alle af grin xD
Peter var for en gang skyld virkelig pinlig berørt og vendte ryggen til os  xDD Det har han bare godt af >:D

Bowling gik elendigt :S Jeg fik herre mange missere xD I anden runde førte jeg på 7. runde men så sluttede vores tid :/

Mig og Agnes prøvede også at gå over til festen :)
Musikken var så høj at det var svært at tale sammen :S
Vi satte os og fik nogle chips, jeg købte også en sodavand men efter en halv time blev vi enige om at denne aften mååååske ville blive lidt lang hvis vi skulle ved med at se på de andre drikke -.-
Så vi ringede efter en "taxi" nemlig min mor xD
Men musikken var så høj at vi måtte gå udenfor i regnvejr og tale oO

Inden vi ringede sagde jeg til Agnes at jeg undrede mig lidt over hvordan man skulle sige farvel :/...
Skulle man bare råbe det ud eller...?
Du råber bare sagde Agnes så kækt xD
Og det gjorde jeg fanme xD Jeg råbe højere end jeg har gjordt foran klassen før HEJ HEJ MENNESKER og gik min vej xD HAHAAH xD Tøffe har forladt bygningen :P

Jeg gik bare i seng da jeg kom hjem xD
Men kunne ikke sove før over midnat på grund af regnskyl :/
Vi fik også en blå bog hvor vi har skrevet om hinanden :D

Alle undtagen Phillip har været kreative nok til at finde folks bommerter xD
Den bliver spændende at gemme for eftertiden :P...

Det var lidt om festen i går :P

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar