Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


søndag den 12. juni 2011

Gensyn med Gossi :D

Jeg var ude at tage billeder af Simone og hendes part Le-Meilleur xD Eller i daglig tale Lør :P
Det var rigtig hyggeligt :D Deres stald var herre lille xD
Det var også helt underligt at være alene på ridebanen :O Det er jeg ikke vant til og så slet ikke på rideskolen xD
Ingen ridelære :O Ingen andre heste :O Ingen tidsplan :O Ficketifuckfuck!
Lør var super sød selvom han ikke lige ville ind på sin plads første :S xD
Der var også en lille pige der hed Cathrine der viste mig nogen heste xD
Hun var meget snaksaglig oO Næsten liiiidt for meget xD
Fik taget en masse billeder af Simone og Lør xD Nok rekord når man tænker af en person xD :P
Mødte også Gosha :D Hun stod på en af foldene på vej derud :DDDDD
Hun kom hen og hilste både da vi kørte ud og hjem :D Hun var også super fotogen begge gange xD

Har fået lavet hjemmesiden så godt som færdig :D I må godt kigge på den hvis i vil xD: marinabh.dk

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar