Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


fredag den 10. juni 2011

Elsk på Nokke og Bul :´D

Gal hvor var jeg glad for mine dyr i dag :´D
Havde det ikke så godt da jeg kom på bygger :/
Følte mig først snydt og bagefter det værre... ubrugelig :S
Nikita som red afsted i skoven i går skulle ride igen :O Og vi HAVDE vist en regel om at vi ikke red om fredagen hvis vi red med fredag ... Også havde hun snuppet Tyson på marken mann :O Jamen tak for det -.- Men så da jeg senere fik afvide at jeg skulle ordne kaniner og geder mens hun tog alt slæbet så fik jeg et helt chok :O Det ville for mange være en lettelse men for mig var det lige det modsatte :(

Jeg har ikke lavet en skid arbejde på det sidste! Når jeg kommer er der intet tilbage :/ ... Også derfor gider jeg ikke så tit at komme tidligt længere... Jeg må ikke hjælpe med at trække eller noget :( Og nu måtte jeg ikke engang lave mit arbejde! Altså MEGET arbejde... At fodre kaniner tog ikke en helvedes tid men jeg gjorde det uden større glæde... Mærkede jeg skulle græde igen da jeg var færdig ... Trængte til en trofast ven ved min side.. Og ja jeg var helt alene i den kaningård... BLUIE! Jeg gik direkte ind i buret, tog hende i armene og græd ud! Og hun blev siddende stille i min hånd :O <333 FUCK hvor var hun dejlig der! Det kan godt være at hun stikker af for mig altid men når man trænger til trøst er Bluie den helt rette :´D



Efter det var jeg dog stadig ked af det :/ Også kom Ronja og ville lave arbejde :O Hun fik kosten og overtog kaningården også gik jeg min vej... Der gik altså en grænse :´S Bagefter gav jeg Nanok mad og stod imens helt mekanisk og nussede ham... Ingen rigtige følelser fordi min hjerne gik kun i ring omkring mig... Hvem er jeg egentlig... Et omvandrende spøgelse som holder humøret oppe ved vaner... Arbejde, tegning, computer... Hvis jeg ikke laver arbejde er jeg ikke på bygger... Hvis jeg ikke tegner hører jeg ikke efter... Hvis jeg ikke laver film bliver ventetiderne ekstra lange ... Hvad er jeg? En smuglytter ... Ikke mere eller mindre... Jeg er ikke værdig nok til at bryde ind i samtalen og jeg er ikke synlig nok til at blive hørt hvis jeg prøver... Så jeg sidder bare alene... Hvem er det? spørger de, Er det en pige? spørger nogen, Hvad vil den her? Ja hvad vil den her? Ikke meget! For den må nemlig ikke! Den må ikke lave sit arbejde! Den må ikke hjælpe! Den er ved at blive knust indefra... Giv mig noget at lave! Giv mig noget at bruge mit liv på! Jeg er egentlig ret forkælet... Både på den tydelige måde og den mere skjulte... Jeg har kun fået over ti i eksamen... Jeg får flere lommepenge end jeg kan bruge... Men jeg er ikke perfekt... langt fra... Jeg er bare en omvandrende tavs skygge...

Jeg lyver ikke! Det var det jeg tænkte :O Og værre endnu! Men kan ikke huske det hele xD Det blev så slemt at da vi fik afvide vi kunne springe tog jeg bevist ALT ud selv. Jeg lod ingen hjælpe mig! Alle seks standere og bomme tog jeg selv, igen som en mekanisk robot... Og da jeg kom til de sidste fire omgange slappede jeg mere af...

Jeg tror det er det samme med at jeg ikke kan koncentrere mig uden at tegne i skolen... Og at jeg bliver FUCKING NERVØS hvis jeg ikke har min bold oO xD Jeg kan simpelthen ikke koncentrerer mig normalt hvis mine fingrer ikke har noget at pille ved xD Derfor tegner jeg i skolen :P Også grunden til min epedemi med stadig at tegne og lægge flere og flere af dem herind xD Sorry xD Men til engelsk eksamen havde jeg jo ikke et bord, eller blyant eller noget så der blev jeg helt vildt nervøs... Og derfor begyndte jeg at græde :O Men da mine fingre fik noget at lave så slappede jeg af og inden til eksamen var alt nervøsitet der var tilbage kun hjertebanken der forsvandt da jeg fordrak mig i et glas vand xDDD Det er nok det samme med arbejde... Hvis jeg er ked af det skal jeg bare have noget at foretage mig... Så bliver jeg stille og rolig god igen :P

Mens jeg tog spring ud sagde jeg noget til Nokke ... Jeg havde bedt ham om at redde mig... Redde mig for mig selv vist mest... Men også ude på marken... Det sidste jeg behøvede var endnu en dårlig oplevelse... Og han hørte mine bønner :`D



Han var helt fantastisk derude :D Da vi galoperede en og en fløj han frem som en væddeløbshest og alt hans gode energi smittede over på mig... Den nu mere positive Marina xD :P Første springrunde frem gik dog meget usikkert for sig oO Vi refucerede første gang... De anden gang sprang vi men Nokke løb hele tiden ned ad bakken efter et spring :O Men tilbage gik meget bedre :D
Bagefter red jeg bag Nikita fremad :) Der sprang Nokke meget bedre xD :P Kun til sidst hvor jeg stillede mig for tidligt op fik vi et enkelt handispring xDDDD

Der var en sur mand med en motorsav oO Nikita spurte om han ikke godt ville slukke for den mens Tyson red forbi fordi han blev lidt bange for den men han sagde bare "NÆ" Også da Anny talte med ham bagefter flejnede han ud :O Sure ......

Er begyndt at kalde Bluie for Bul XDDD Det må være efter Simone når hun kalder sin hund det... oO Men okay xD Samtidig er hun stadig mit lille dyarh :P ....

Er begyndt at renovere min hjemmeside igen xD Den bliver rigtig pæn :D Har fundet mange gamle billeder :O De kommer snart ud på hg så folk kan se dem xDDDD :P

Nå men det var det for denne gang mennesker xD Håber i gad at lytte til aaaaalt det jeg havde at sige... Og ps. Ja jeg ved godt dette indlæg er meget Buhuuuu surt for mig - agtigt et sted men jeg er ligeglad! Det er mine tanker og følelser! DIREKTE FRA HJERTET! Og lidt fra hukommelsen xD

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar