Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


søndag den 12. juni 2011

Kedsomhed = TEGNINGER xD

Jeg keder mig :S
Jeg har nogle tegninger jeg gerne vil dele med jer xD Eller en slags udvikling af to tegninger :P
Udviklingerne er nok ikke ligeså store som på mareridtstegningen men de er der xDDDD

1. Markus Rygaard - Elias fra Hævnen xDDD


Første udgave :D I har set den før xD Stadig god men opdagede småfejl >< xDDD

Anden udgave xD Større, mere lignende mund, lidt kraftigere hår og ændring i halsen xD

Tredje udgave :) Kun en lille ændring med halsen xDDDDD

2. William Jøhnk Juel Nielsen - Christian fra Hævnen

Første udgave :)

Anden udgave xD

Ehm .... Når jeg ser dem igen ser jeg ikke så meget forskel oO Men jeg prøvede på at gøre hovedet mindre og halsen større på anden udgave :S


William Jøhnk Juel Nielsen er en skid >:D Hahahah xD Ej det er sygt i hovedet :O (synes jeg!)
Han kan engelsk flydende, tysk næsten flydende, har boet i et fremmed land og været med i reklamer derover, har spillet hovedrollen i en Oscar vindende film... Og han er 14 :O!!! Det er to år yngre end mig :S Sindsyge ....
Her kan man tale om folk der tænker stort xD
Aprospros det er han herre lille xD Tag den >:) Men han kan jo stadig nå at vokse :/ ÆV troede lige :S xDDD

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar