Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


onsdag den 8. juni 2011

Ninoer :D

Soorry xD Har ikke fulgt op på det nogle dage xD Igen oO
Kom til at tænke på noget mere med KYE... og ja i SLIPPER IKKE xD Men venter lidt med det :P
Sov lige 2 timer i går fra klokken 11 - 13 :O Jeg var vist træt xD
Da jeg så kom ned på byggeren der ved halv fire tiden var der små ninounger :O
Nuhr hvor var de bare søde :'D
Fik lov til at gå ind og nusse dem :) De var lidt sky i starten men da sad pænt i hånden :D
Mit kamera drillede for sygt i går :/ Kortet ville ikke komme ned i kortlæseren :( Og jeg prøvede altså på alle vinkler ... Også en vinkel hvor jeg næsten ikke kunne kortet fri igen xD
Troede først det var kortet der var kaput men da jeg kom hjem og prøvede med et andet kort kunne det heller ikke komme ned oO...?
Ingen overnatning på fredag :/ Kameraet kaput ... Det går rigtig godt for mig lige nu :S xD

Blev færdig med Darlin KYEen :D
Der er herre mange der har set den :O
Der er flere der har set den end de andre :S xD
Også har den fået 5 stjerner OG et hjerte :D
Ligesom Hvorfor!? Har fået sit hjerte tilbage :D!!!!
ENDELIG MANN! xD

Kan ikke svarer på min kommentare :O FUCKING NEDERN!
Men til Simone så: Det er jo ikke meningen han skal ligne :S FML
Og skal nok ændre Nosey xD Kunne bare ikke huske hvordan det staves lige der xD

Har fundet ud af at faktisk begyndte tankerne om KYE faktisk før Know Your Enemy oO
Det startede faktisk med en Avril sang :O
Den der hedder Keep Holding on 

Jeg hørte den også tænkte... Gal den er jo perfekt til en video eller noget... Det var lige efter jeg havde set Hævnen og Ondskan xDDD Først tænkte jeg på at finde klip fra de to film og måske også andre fra Youtube men allerede i første forsøg kiksede det :/ ... Så tænkte jeg på at jeg kunne bruge Spore og lave en fin historie der... men har ikke Spore på computeren så den idé gik også i vasken... Så slettede jeg idéen... Men ikke helt ... For da Know Your Enemy kom frem i lyset blev jeg så opsat på at få det til at virke at jeg hele lørdag aften den. 7. maj lagde videoer fra DVD'er ind også kender i jo resten xD Sjovt at tænke tilbage på at sådan en kaseret idé faktisk lykkedes xD

Jeg kører med klatten i eksamnerne xD Jeg har vist fået 10-tals hatten på oO
Engelsk = pissenervøs inden, fik bold, 10 xD
Dansk = havde bold med fra starten, forsinket tidsplan, et digt jeg kendte, 10 :P
Matematik = Laaang tid siden xD, En griiim opgave jeg sprang over xD, 10 i begge ting ... WHUT!? oO

Ikke for at lyde overfladisk men føj hvor det kører for mig xDDDD
Tja i hvert fald når man tænker fagligt ikke rigtig hobbymæssigt :S xD

Nå ja xD NY TEGNING xD
Tag jer ikke af den ligner lort på afstand... den ser bedre ud når man kommer tæt på xDDDDDDD
Ligner da meget godt :D - Det synes jeg i hvert fald selv xDDDD

Jeg er måske lidt gig xD men det er jo godt :P
At være nørd betyder bare man går op i sine ting xD

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar