Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


søndag den 12. juni 2011

Besked til fremtiden

I går imellem klokken 23:00 og 23:30 Kunne jeg ikke sove .... :S
Idéerne kørte rundt i mit hovede...
Så jeg stod op.. tændte lyset... DAHMED! Lyset i loftet virkede ikke ><
Så gik jeg hen og tændte min læselampe... Satte mig, fandt et tilfældigt papir og blyant, og skrev:

"i møde

Elias' forældres - tales om problemer

Elias' mor: hvad er det for nogen problem du taler om

- Sarah mor arbejder for meget

- Louises mor er for useriøs
hun ligner en luder

- Mikkels far flipper ud
du er sindsyg

- Hassans far flipper ud
vanæret familie

- Toke flipper ud
fuck dig Alexander

- Toke til Alf
Selv den mindste larve kan blive kålorm = Fritz/Sofus

- Mobning af Elias
Sure/hævntørstige Christian

- Christian truer Sofus
du skal aldrig rører mig igen

- Jonas taler til Sarah
hvorfor er du en luder

- Hassan til Louise
du tænker kun på dig selv

- Drenge på badeværelse
Tykke Toke

- Mikkels mor til Mikkel
ikke starte på sådan noget pis...

- Elias til Christian
(lad os bumpe) det svin

- Christian til far
Kæmpestor løgner

- Elias mor til Christian
Du har slået ham ihjeld

- Toke til Alf
Jeg ved godt hvordan man får magten

- Mikkel til Sarah
Hvad er det for noget pis du går og siger

- Christian til far
Du ved ikke en skid om det

- Alf til Toke
Det hele er en fejl

Christian
- Nu er der ingen der tør gære mig noget

Det ord du søger er galskab
purende vanvid
personbestemt terror

det kan godt være at dette ingen mening har i morgen
men søg og du skal finde....
Idéen vil stadig være i dit hoved...
Besked til fremtiden"

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar