Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


mandag den 6. juni 2011

Kritiseren Marina >:] xD

Nåååååaaarrgh
Siden min far sagde min tegning ligner Ron Weasly har jeg kigget ondt på den xD
Hovedet er for skråt i forhold til det rigtige billede!
Hovedet er ikke så firkantet som på det rigtige billede!
Hovedet er bare generelt forkert!
Han har for små skuldre!
Jeg kan blive ved xD
Gider bare ikke lave den om :P
Så grim er den ikke xD
Ikke ligesom dengang jeg tegnede efter Nikolaj Støvring Hansen i det der katalog oO xD
Den blev f***************king grim :S XD
I starten synes jeg den var god men så blev jeg ligesom her rigtig kritisk også lavede jeg den om dagen efter xD Og den blev meget pænere xD
(U)heldigvis er den gamle tegning slettet så jeg kan ikke tage dem op mod hinanden :/ Men ellers ville jeg også give Agnes mareridt igen xD

Men tilgengæld vil jeg vise den nyeste måske mareridt tegning (hvis jeg laver den om også kigger tilbage på den igen :P)

Tadaaaa xD Uhyret selv :P ... Ej så grim er den heller ikke men den er bare forkert :S Jeg Had-Elsker den xD




Det originale billede xD Prøv at se hvor lige og hvor firkantet det hovede er i forhold til min tegning oO Også har han lidt bredere skuldre og en lidt anden mund... Men munden er f*****king svær så den er undskyldt xD

Et billede jeg har fundet senere af Rupert Grint/Ron Weasly som godt kan ligne xD Det var svært for når han har hovedet rigtigt har han kort hår oO Men det var muligt xD Men hvis det var, så var tegningen bare spejlvendt xDDDD

Var til Roskilde dyreskue i går :)
Vi nåede ikke alt det Nana og Far ville men jeg fik set heste xD Mange :P Og fik også taget en del billeder :P Så jeg var tilfreds... Og lidt træt af at stå stille og tage billeder efter 50 min i solen til hesteshow xDDD
Gal de shire heste kan løfte benene :O Fik herre mange gode billeder af deres psykogalop :D Så god er jeg xDDDD :P


Tjek de benbevægelser :O Og tro mig det er IKKE stejl det er dens galop :O xD

Så også Jeanette med sine to heste :D Både hendes hingst Emylyn da hun viste ham frem også hendes hoppe Noisy da hun gik i kvadrillen xDDDD Fik også hilst på Emylyn for første gang :) Han var sød :D Men han blev lidt forskrækket da jeg rørte ham på halsen :O xD

Bagefter tog vi på standen og badede xD Også tog vi lidt Thailandsk take away til aften xD Hyggedag :P

Skal til Dansk eksamen i morgen :O FUCK! DØR! FOR SYGT! Men Brune kan redde mit skind i morgen aften XDDD

MSA - King For A Day

1 kommentar: