Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


fredag den 29. juli 2011

Trang :O!!!

I dag er det fredag den 29. juli 2011 og jeg har igen trang til KYE :O Der gik godt nok ikke lang tid xD
Ej det startede med da jeg så en som Hodder - også tænk bare gard det er jo en herre gammel BØRNEFILM men det gjorde jeg altså xD
Handlingen var måske lidt speciel nogle gange og sådan men det var ikke værst :) Det der mest intererede mig var at nedstirre hovedpersonen ... som viser sig at være den samme i Hold om mig bare 8 år tidligere :O De hedder begge Frederik Christian Johansen også kan man SE DET xD

Unge Frederik i "En som Hodder"

Lidt ældre Frederik i "Hold om Mig"

Kan måske finde billeder der ligner mere men det ER altså den samme xD

Og det gav mig den idé at skabe en hovedperson (i KYE) som lille er blevet drillet og holdt udenfor og derfor som ældre ikke laver sine ting, ryger og skider på andre ... Håber ikke den bliver en kliché men selve idéen synes jeg er super god :DDD

Nu skal man nok snart sige "Stop hendes Hodderflip" i stedet for Hævnen/Min bedste fjende for når man har set skuespilleren som ældre også ser yngre så er han HERRE NUTTED :O xD

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar