Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


fredag den 29. juli 2011

Når jeg tænker på....

....Alle de WTF film jeg har set er der

Stauton Hill
Valhala Rising
I Kina spiser de hunde
Gag

....De fire nyeste film jeg har set i biograffen er der

Pirates of the Carribean 4
Harry Potter 7, del 2
Sancthum
Saw 7

....Den dag hvor jeg har været mest fucked up for nylig er det

Nok enten hvor jeg hoppede rundt og sagde Alfe Alfe Alfe eller dagen hvor Nicklas kom og lavede min mors cykel og jeg selv var overtræt og total underlig xD

...Mest brugte sanger i mine video er det

Hel klart Avril xD Har brugt hendes sange i næsten alle "Livet uden dig" to "KYE" også lidt "Jagten på Lykke" og "Slangens Søster" plus en jeg lavede med Bambino engang xD

....Mest grimmeste video jeg har lavet engang er det

Den alder alder første! Det var kun billeder, ingen overgange, musik eller tekst.... Kunne ikke engang tekste kunne sætte billederne ind som i en rækkefølge :S

....Mest grimmeste idé filmet på video

Da jeg alene valgte at opføre mig underligt foran kameraet :S xD

....Andre grimme idéer

Pinto jumperne :S Det var jo HERRE GODT dengang men nu er det bare totalt grim >< plus jeg kunne godt have valgt en lidt længere t-shirt :S xD

Som hest så cykel.... altså direkte ud HVAD TÆNKTE VI PÅ!?

Proffesor Gangi the movie.... ehm kyllingepølser, mig klædt ud som kanin og tigertæppe passer ikke så godt sammen :S XD Lavede kun et afsnit :P

Gangi reklamen ... ret god idé egentlig... bare grimt fordi proffesor Gangi blev født xD

Horses - to piger og deres heste .... ville selv spille skuespil med Gniesti og Gosha men nåede aldrig videre end første afsnit... mest fordi at vi ikke fik alle optagelserne vi behøvede at Simone og Gneisti ><

...Hvad går jeg efter på en dreng

Uff! Den var værre! Lad vær med at stille dig selv de sværer spørgsmål Marina >:/ Nå men efter hvad jeg har fundet ud af med mit "ikke kigge men kig alligevel" diskution med mig selv så må de godt være langhårede, eller nok bare lidt ned over ørerne... Brune eller mørke øjne er godt :) Kigger ikke så meget på drenge på min alder kommer altid til at kigge på de yngre som jeg synes er nuttede xD

...Tre situationer hvor jeg har opført mig dumt når jeg genkendte noget

Jeg havde lige set Saw ... Alle sammen tror jeg faktisk xD Vi var hjemme hos min far også skulle han se boksekamp :) Også spillede de kendingsmelodien på Saw og jeg blev HERRE hyber og sad og sagde UH UH UH DET ER JO SAW!

Jeg havde lavet meget KYE for nyligt og havde Min bedste fjende på hjernen så da min farmor talte om hvor underligt det er når en stor mand hedder Alf er så kørte mit hovede ikke rundt om tanken om det men om selve filmens Alf og senere blev det til spjæt indendørs xD

Jeg fik pludselig lyst til at se en som Hodder som jeg havde set engang i 3. klasse også så jeg pludselig på coveret at der stod "Frederik Christian Johansen" som også er hovedpersonen i Hold om mig :O Derfor blev jeg helt sådan glad og under hele filmen var min "anden interesse" at sammenligne unge Frederik med "gamle" Frederik XD

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar