Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


fredag den 29. juli 2011

Film, musik og støvkorn xD Del 1


Har været liiiidt rundt omkring siden jeg skrev helt rigtig :P Har jo lige skrevet noget men før det xD Har ikke fået skrevet bogen ind :/ Fybabbab ælling xD

Har fået set en som Hodder som sagt men har også set alle de andre Indiana Jones-film (han hedder HENRY :O FFS! GRIMT :S Men ikke grimmere end RICOCHET xD) Wanted (som jeg havde set nogle få scener af før fordi vi så den i klassen xD) Valhala Rising, Pirates of the Carribean 4, Final distanation 4, Staunton Hill og bibbing JUL PÅ KRONBORG :S xD

Fuck Jul på Kronbrog var underlig :S xD Det er ikke ligefrem det bedste skuespil og navnet til hovedpersonerne :S Romeo og Julie, Familien Juhl, hva' fanden XD?

Resten af Indiana Jones filmene var gode :D Herre skægt i treeren hvor man lige har set ham som ung (spillet af en ung skuespiller man dengang havde stor tiltro til ville blive noget stort men så dør han af overdosis :S xD) Også ser frem i tiden hvor han tager sin hat på og smiler også bliver han slået lige i fjæset xDDD Så SÅ GRINERN UD XDDD

Wanted ... hm... liiiidt speciel/urealistisk med skruende skud og at man kunne skyde vinger af fluer og sådan... men alligevel sej/god xD :P Husker herre godt et bestemt sted :P

If you mean we schould follow the kodex, take your gun into your mouth and kill yourself... If not... Kill this MOTHER FUCKER in front of you 

Hahahaha xD Seriøst det lød meget mere grinern i filmen end jeg kan sige det .... også kan jeg ikke huske 100 hvad der blev sagt men noget a la det her for jeg var mest oppe og ringe over at han sagde mother fucker xDDD

Vahala rising = vaskeægte WTF film :O! Seriøst! Du kunne finde nogen mening i den OVERHOVEDET!
Der var denne STUMME kriger så ham fik ikke et lyd ud af xD Hos ham så vi en masse syner/tanker/flashbacks/flashforward noget i den stil xD Men det hang ikke rigtig sammen :/
Der var også en dreng :) Han døde HELDIGVIS ikke xD (jeg er begyndt at holde med de små drenge :P)
Nå ham her krigeren var fanget hos en flok vikinger-ting ting men slap løs og fandt nogle kristne som ville til det hellige land og fulgte men i stedet landte de i Amerika (regner jeg med oO) Hvor de blev syge i hovedet xD Drengen og krigeren havde dog nogenlunde deres hjerner kørende så de gik mod stranden men blev stoppet af nogle indianere også gik krigeren hen og blev dræbt.... SLUT :S Jeg ved ikke om i kan finde nogen mening i den hvis i ser den men det KUNNE JEG IKKE og jeg synes da selv jeg er okay god til at finde ud af meningen i film xDDD

Final distanation 4 = KORT xD og i 3D :O Købte en dvd med både 2- og 3D så da vi skulle se den (vi = mig og Agnes) kom Agnes til at sætte 3D'eren på så vi tog brillerne (i dvdboksen xD) på og så den i 3D ... udover det var ret rødt så virkede det ret godt :D Meget med ild og eksplotioner i denne men okay selvom det blev lidt ens så fungerede det :) Var en HERRE SKÆG SCENE jeg husker (jeg husker alt i smug åbenbart ;P)

Mand går ud af sin bil/lastbil men så sker der noget (kan ikke huske hvad) så radioen tænder og bremsen bliver taget fra... også er der en krog bagpå lastbilen som så uheldivis lander i mandens trøje og der går ild i ham mens han bliver trukket hen ad jorden... til HAPPY MUSIK I BAGGRUNDEN XD hahahhah "WHY CAN'T WE BE FRIENDS" for fuld knald mens du bliver trukket efter en selvkørende bil og er total panisk .... dét er da skægt xD


Pirates of the Carribean... Njaaa okay xD Så den mest fordi min veninde gerne ville se den :P Sad ved siden en lille dreng... og kom vist også til at vælte hans popcorn xD Han havde selv væltet den en gang og jeg sad jo med benene krydset (typisk damestilling :P) også pludselig hørte jeg et "bump" også var popcornen væltet igen :O Tror altså det var min fod xD Undskyld lille fremmede dreng xDDD Gik også nogen ud næsten hele tiden >< drengen og hans far gik en gang men kom tilbage = gætter på tissepause :P Og to piger gik hele tiden ud og ind >< SID DOG STILLE DU ER I BIOGRAFEN MANN!!!!

Staunton Hill var også lidt fucked up :S Men ingenting i forhold til Valhala rising mann XD!!! Nogle unge mennesker søgte ly hos en familie man først troede bestod af en mor, en handicapped søn og en bedstemor (men en af de unge som de lige havde mødt viste sig også at være i den familie) og søgte ly i deres lade... men familien er i virkeligheden sælgere af menneskesdele (vil jeg tro efter hvad jeg fandt ud af)
.... Ups skal ud og hente Nana i lufthavnen :O Bliver nødt til at gemme resten til senere :S Adjeu xD Eller som de siger i Australien SEE'YA XDDD

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar