Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


fredag den 1. juli 2011

Home sweet home =D

Hello ...now Im back xD :P!!!!
Først generelle nyheder sådan lige nu og her :P
I de fem dage jeg har været væk fra denne computer har jeg fået hele fem videoer med kommentarer :O :D Elsker når jeg ved at der er nogen der ser mine videoer :D <3 Især fordi jeg føler mig ofte ignoreret på hg når man tænker videomæssigt :/ Det gjorde jeg i går... men det kommer vi tilbage til xD
Der er herre mange der ville have tegninger :O Og alle sammen heste selvfølgelig xD Hvad har du regnet med Tøffe du lægger videoen ud PÅ HESTEGALLERI xDDD :P

Har lært næsten alle lyricerne til Lazy song xD Skrålede også med sammen med Hundahl og Jonathan på sommerlejr xD Når man er derude er man famne aldrig for stor til at opfører sig barnligt xD Det er det gode ved sommelejren :P Også alle de ekstra skovture xDDDD

Men mens jeg var på sommelejr brugte jeg min mobil lidt til noter til en kort feriedagbog :P Så den har jeg tænkt mig at lave nu :P Men den laver jeg lige på et andet blogindlæg xD
Har virkelig savnet Know Your Enemy :O SANGEN MANN! Lå så sent som i går og trommede min egen rytme af den i mit telt xD :P
Nå men nu er jeg hjemme og nu vil jeg nyde at have internet xD For det har jeg nemlig ikke i morgen når vi kommer til Jylland Oo Dahmed! XD

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar