Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


søndag den 17. juli 2011

Skæbnens ironi :S

I går spurte min mor om man også kunne få dårlig kritik på HG... Jeg havde fået mange flotte kommentarer for mine tegninger og var super glad over det :D Jeg svarede ja men at jeg havde lidt svært ved at forklare hvordan det var fordi jeg aldrig selv rigtigt havde prøvet det :)...

BANG! Kritik i dag :S Fucking skæbnens ironi!!! Det var Abso som synes mine videoer (KYE) er for ens og dermed for kedelige (sidste selv tilføjet) :S ... Hun sagde det pænt og af den grund ser jeg ikke nogen grund til at bebrejde hende :) Hun sagde jo bare sin mening :) Men ... jeg er godt nok ikke bygget til dårlig kritik :S Tager det hele på mig nu :S Ja KYE er for ens... måske er de også dermed for... Kedelige... for uintersante i længden... jeg skulle aldrig lavet videre end til tre :S Dumme mig der blev grebet af det spændende... grebet af det sjove, det anderledes... Og det viste sig at blive det møjkedelige, klichélignende lort for alle andre :S ... og ja det kan godt være jeg overdriver men der er noget ved negativ kritik der gør mig selvkritisk :/ Jeg MÅ og SKAL lære at tage dårlig kritik bedre men det kan man sagtens sige :´S

Synes i virkelig KYE er for ens!?
Svar ærligt!


Har fået oprettet en annonce på HG :D Det er at jeg gerne vil tegne for andre xD Allerede på to dage har jeg i alt fået omkring de 15 tilbud :O Fu'***** Har dog kun fået tegnet 7 men jeg tager det stille og roligt xD :P Det vil nok blive et fuldtids sommerferiejob til sidst xDDDD

Har fået lavet nogle flere rejsedagbøger jeg vil dele med jer :P Den ene er fra Dynt som jeg var nede ved her d. 2. juli til d. 9. juli 2011 også Wien jeg var nede ved her d.12. juli 2011 til 15. juli 2011 :)

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar