Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


fredag den 22. juli 2011

To sjæle nogenlunde ens tanke xD

Var inde og se Harry Potter :D Den nye :P
Den var faktisk ret god :D Nu skal jo nok ikke afsløre for meget men det var den :D
Fik nogen ting på plads om Snape og var godt at de samtidig relaterede til 1. del :)
Et resume.... ej ikke i dag men tilgengæld vil jeg fortælle to små ting som meeeest handler om vi handi mig (og lidt Nana) er xD
For det første... jeg var tudemarie :O
Da man skulle græde, græd jeg ikke men hørte snøft fra alle mulige mærkelige sider oO Men da man IKKE skulle græde så sad jeg med løbende tårer uden lyd og kæmpede om ikke at vræle :S xD

For det andet så havde mig og Nana nærmest samme tanke og mening om en speciel skuespiller :O Det er sjældent xD
Når man ser personerne til sidst har Harry fået en dreng :)
 <<< ham her xD

Og den dreng synes både mig og Nana var noget specielt :S xD
Mig: Han var NUTTED!
Nana: Han var faktisk ret lækker
Hahahahah xD Der kan man se aldersforskellen især mentalt :P - Jeg er 16 og dermed virker han lille og samtidig er jeg indvendig ikke så meget til drenge endnu for for mig er han NUTTED :P
Nana er 12 og dermed er de nogenlunde på samme alder (cirka :P) og samtidig er hun indvendig også blevet liiiiidt mere hen af drenge så for hende er han LÆKKER xDDD

Så også en sjov trailer med kranier der sang finalkampdown xDDD Til sidst sidder de fast i hinandens tunge piercinger og den blev vi alle enige om at den film (Ronald et eller andet :)) Måtte vi se når den kom xDD

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar