Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


fredag den 29. juli 2011

Film, musik og støvkorn xD Del 2

...Nå nu er Nana kommet hjem igen og fortalt en masse spændende fra Prag :)

Men tilbage til mit indlæg xD

Udover at vi så en masse film så var vi også ude på Fisketorvet torsdag og i Bagsværd for at fotografere onsdag :) Onsdag var hyggelig nok men det er mest torsdag jeg vil tale om :P ...

På Fisketorvet forelskede jeg mig i TRE CD'ER :O Men havde ikke pengene til det så måtte vælge... Lod det være men lånte så en ti'er i stedet og købte Jaws xD Kostede kun sølle 10 kroner :O Fuuuuuck :S
Nå men blev også interesseret i en t-shirt så da vi igen mødtes med min gudmor lånte jeg heeeeerre mange penge xD Eller alligevel kun 270 men det er stadig okay xD
Jeg købte to af cd'erne :P En med Evanesence som jeg er blevet helt vild med også den første Green Day lavede som jeg nok skal vænne mig liiiiidt til xD



På vejen hjem skulle vi lige vente på toget :) Der kom et tog som holdte på spor 3 også da vi gik over til spor 4 (som stod et sted længere henne) kom et overfyldt tog fyldt med passagere som skulle over til spor 3 :O Vild panik og al for mange mennesker :S I højtaleren blev de ved med at sige at folk skulle skynde sig og gå om BAGERST I TOGET xDDD

Da VORES tog så kom så satte vi os ved siden af en mor og en søn :) Det var herre nutted for sønnen havde nok næææææsten lige lært at snakke så da han sagde "Er vi i et BUUUUUUUMLETOG" så kunne jeg altså ikke lade vær med at grine :D

I dag har jeg hjulpet med at ride hestene hjem :) Red Pride :S xD Hun var sød nok hun var bare lidt bangebuks da vi skulle forbi en sten men vi kom forbi uden skræmmer eller noget :) Inden fik vi også taget en hel sæk giftige planter væk fra folden så den blev klar til hestene og jeg fik hilst på staldens nye beboere :D
Stalden har fået kyllinger og gegoer (eller noget i den stil xD) men Bino er væk :/ Den kanin unge som jeg synes var såååå nutted... givet til Maxsø :( Sidste minde af ham
Nu er min yndlings en sort udgave af Bino jeg kalder for Domino :)

Nå men så kom jeg hjem og blev sat til at ordne værelset oO Der blev både støvet af og fejet men vasket gulv.... den gik FAND'NE IK! xD
Gik også ud og hentede Nana :) Dog ventede vi i lufthavnen i over en time fordi hendes fly var forsinket :/
Lige før så vi "I Kina spiser de hunde" og jeg gentager mig selv når jeg siger
WHAT THE FUCK!!!!?

Den er herre mærkelig :S

MSA - King For A Day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar