Velkommen :)


Velkommen til min blog, King for a day. :)
Det er taget fra titlen på en GreenDay sang fra albummet Nimrod :P

"I am a little girl with horseshoes and handgranates,
I be so restless in Murder City.
I hear music in radio, see film in the stereo.
I have 21 guns and know my enemy.
I have restless heart syndrome so its my Last day on earth"
Ja, det siger nok selv jeg også er GreenDay fan :P

Udover det er kan jeg lige så godt fortælle at jeg er en pige
der ved de underligste ting xD :P
Min egen forklaring er nok lidt lort men det er fordi jeg er
aaaalt for god til at lytte (og huske hvad der bliver sagt ;))
og at jeg undersøger ting (oftest skuespillere fra film :P)
hvis jeg bliver grebet af dem eller ligger mærke til dem xDDD

Så velkommen til min random blog alle sammen xD


tirsdag den 27. december 2011

Er det i orden at være fan i mange ... for hvis det er tror jeg er blevet multifan :S xD Det er desværre ikke kun Janus boi mere :S Nu kommer Thomas også, måske også Josh nu, og Billie Joe, og Nikolaj Støvring, William Jøhnk, Joel Courtney, Haley Joel, Skandar Keynes.... xD

Ligheden .... De har alle sammen lagt eller grydehår xD!!

Janus boi på 15 år :D


Thomas i Tivoli xD Fra blad :P


Joshi :D

Hahahaha xD Billie Joe i sin liiidt mere presset situation xDD


Nikolaj Støvring som 13 årig :) xD


Pjuskebasse til William :P xD


Lidt mørkt men sådan er det :P Joel :)


Haley Joel i sit rette element = som barneskuespiller i en sorgbar rolle :´) xD


Skandar med liiiiidt længere hår end i Narnia filmene ... også det der udtryk :O Dejli xD

MSA - King For A Day


Ingen kommentarer:

Send en kommentar